I will never say never.


dagen började med lekar, tävlingar och annat skoj. På eftermiddagen blev det ett styrkepass, ett spinningspass och nu har jag precis kommit hem från säsongens första fyspass. Så behöver nog inte ens nämna att jag är så gott som död. Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen med min snygging i lurarna och försöka somna.

En längtan, en lycka, ett hopp.

hela familjen for till farbror Anders och kollade hockey. Tänkte ge Luleå en till chans men dom får ingen mer, så otroligt dåliga dom var.. Tur att jag kunde pussa på min lilla tjej istället.

I dream of your smile all through the day.



Vaknade med feber och halsont idag så ingen skola och ingen träning. Hatar verkligen vinter! Jag är aldrig så sjuk som jag är då, knappt att jag klarar mig en månad utan feber eller nåt liknande och det värsta av allt att halsflussen säkert drar igång snart om den inte redan kommit, hoppas inte det iallafall!

 


6 – Typ av killar jag faller för.

Killar som försöker vara tuffa och göra till sig är inget för mig, det blir jag bara irriterad av. Jag faller för killar som är sig själva, som har humor, är snälla, omtänksamma och som jag blir attraherad av. Killar som sportar är ett plus!


i just need somebody to love.


Nu ska jag gå och mysa ner mig i min renbäddade säng, julpyntade rum, några tända ljus och oth på tvn. Tre träningspass imorgon väntas så jag behöver nog det här. Puss


nu när jag äntligen lyckats..


nu när jag äntligen lyckats göra en blogresponse tycker jag ni kan ta och fråga mig!

första advent

1005694-7-1322255407916_large
första tanken som slår mig när jag vaknar är att jag måste städa mitt rum, plugga och ut å springa i detta tråkiga väder.. detta gör att jag ligger kvar lite längre men blir på bättre humör då jag kommer på att det är första advent!

5 – En låt som får mig att gråta.

en låt som får mig att gråta är "The rose" den spelandes på min mormors begravning och varje gång jag hör den påminns jag av henne.

Old pictures.

Haha sitter just nu och kolllar på gamla bilder, hittade en heldel som ska läggas upp snart. Men ni får nöja er nu med denna fina bild som är ett ett antal år gammal. Kom iallafall typ nyss hem från julia där jag, hon och cajsa sett tv å ätit gott. Nyår är så gott som planerad och det kommer verkligen bli grymt!

Boys Don't Cry - Ulrik Munther

breaking dawn var riktigt bra, rekommenderar den verkligen. Efter bion tog jag en promenad hem till min brors lägenhet. Med Frida i luren och en snabbgång tog jag mig hem oskadd. När jag kom John och Tilda kollade jag film med dem innan jag slog igen mina ögon. Nu har jag precis vaknat och ska göra mig klar för att sedan gå ner till stan och fika med Hampus, var ett tagsen jag träffa honom nu så de blir nog riktigt trevligt. Efter det så ska jag möta upp Lisa och vi ska tillsammans gå och kolla på våran älskling, Ulrik Munther. Och kvällen spenderas med efterlängstade Julia. Puss

4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Jag vill bli så bra som möjligt i fotboll, kunna tjäna pengar på det och lira utomlands det är nog min största dröm. Sen vill jag också ha en jättefin pojkvän som jag bor tillsammans med nånstans där jag slipper åka buss och bil, att jag kan ta mig fram genom att gå eller cykla.
Mina mål är väl att gå ut skolan med bra betyg så jag kan söka in på de jag vill och att jag ska skaffa ett bra jobb.

Never give up something you can't go a day without thinking about.


You are the reason why I became stronger.

Kom just hem från min bror där jag sovit över från igår. Vi åt massa gott, såg tv och pratade eftersom det verkligen inte var en rolig dag för mig igår. Längesen jag blev så ledsen faktiskt menmen.
Imorgon är det fredag. Bästa dagen på hela veckan. Slutar 12, tar en sväng på stan sen bio med tina och efter får vi se vad som händer. Puss

3 – Innehållet i min väska.

har gått runt med min träningsväska nu i ett par dagar eftersom jag har fotbolls på lektionstid och den innehåller bara träningsaker men om man tar min handväska så fyndar jag pennor, börs, sudd, tamponger, smik, headset, läppsyl, hårspray, kam och en parfym.

En person jag vill träffa just nu.


En person jag verkligen vill träffa är Justin Bieber eftersom han nu är min nya favvis, men vill också träffa Eric, Danny, Chad å alla dom där snyggingarna. Men om man tänker på någon jag känner så vill jag träffa Julia och umgås med henne, känner verkligen att det var ett tagsen.

mina fina.

skola, träning och plugg, ja de var min tisdag det. Sover hos min bror imorgon men före det ska jag spendera några timmar med mina fina Pussis.

tio fakta om mig.

  • Jag blir nästan deprimerad då jag inte kan lira boll, den sporten betyder otroligt mycket för mig.
  • Jag är den mest mörkräddaste människan i världen. Jag måste sova med en lampa tänd (vilket mina vänner hatar då dom tvingas sova med mig) och för att kunna sova så måste jag täcka över speglarna.
  • Att göra någon ledsen är det värsta jag vet ven om det inte är nån storgrej så kan jag bli jätteledsen för det.
  • Rida är något jag tycker är riktigt kul. Äger två hästar och förut var ridning mitt största intresse, tävlade i hoppning och vann några tävlingar. De trodde ni inte om mig va?
  • Jag är galen i choklad. Köper nästan bara choklad då jag köper godis.
  • Jag är hur rädd som helst för fiskar i sjöar. Tar minst en halvtimma för mig att ens kunna gå ner i vattnet, för först måste jag kasta massa stenar, plaska med fötterna osv. Men fick veta i somras att det gör så fiskarna kommer så nu vet jag inte hur ja ska lyckas bada..
  • Kaniner, råttor och små djur har jag ett stort problem med. När jag var liten blev jag biten av en kanin sen dess har det suttit kvar. Får nästan panik om en kanin är lös på golvet, vilket låter jättefjantigt men det är sant. Dock så försöker jag nu få bort det och lyckades faktiskt klappa en kanin för nån dag sen!
  • Jag är arg på mig själv att jag färgade håret, hatar utväxt och sånt där. Men nu kan jag inte färga om det för är rädd att ångra mig..
  • Något jag gjort sen många år tillbaka är att när jag sover borta så skriver jag alltid till mina föräldrar och syskon att jag älskar dom för är rädd att om det skulle hända något att jag inte hann säga det till dom. Fjantigt ja vet.
  • Jag hatar att bråka, de är bland de värsta jag vet så jag undviker de oftast.

bara för att..

1 - Tio fakta om mig.
2 – En person jag vill träffa just nu.
3 – Innehållet i min väska.
4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
5 – En låt som får mig att gråta.
6 – Typ av killar jag faller för.
7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9 – Bild på mig och min bästa vän.
10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
11 – Någonting jag oroar mig för.
12 – En bild på ett ställe jag vart på.
13 – En bild på mig själv för ett år sen.
14 – Någonting jag ångrar.
15 – Min favorit årstid och varför.
16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
17 – Vad jag åt idag.
18 – En bild på det jag köpte senast.
19 – Min favorit film.
20 – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
22 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
bara för att ha något att skriva om så sätter jag igång med en sån här lista som jag aldrig gjorde klart förra gången jag begav mig in på en sån.

mina ögon kommer alltid le mot dig.


eftersom denna vovve tagit upp en stordel av min säng så säger vi god natt och hoppas att jag lyckas få lite mer plats. Puss

söndag.

blev en riktigt bra kväll igår, massa dans, prat och skratt med en ritkigt bra klassis och sen med annat folk.
Har precis kommit hem från folkan där jag lirat lite bandy/fotboll med mina sikisar och ska snart in i dushen och sen sova. Pussis

lördag.

efter en mils löptur, en ridtur på stora ponnyn och en promenad med lilla ponnyn så beger jag mig mot stan och sen blir det party med finklassen!

Ord kan inte beskriva min kärlek till min familj.

när man kämpar och kämpar även fast man har kortare ben än dom och måste springa dubbelt så fort men man är för envis att ge upp, man måste bara vinna och till slut gör man det och man kan le och säga: sry du förlorade mot en tjej! Jag älskar att se doms blick efter de där, jag älskar att retas men framförallt så älskar jag att vinna speciellt över mina bröder, även om det inte händer så ofta men när de väl händer så slutar jag aldrig le. Jag och mina bröder har alltid tävlat i allt vi gjort, vem som knyter skorna snabbast, vem som springer snabbast, vem som äter snabbast, ja allt.

Mina bröder är dom som kan få mig att gråta, skrika, skratta, sura, ja på ett speciellt sätt som bara dom kan och ingen annan. Med dom kan jag vara precis den Anna som jag egentligen är.
Jag vet att mina bröder finns för mig vad som än händer, jag vet att dom älskar mig för den jag är, jag vet att dom hjälper mig när jag behöver hjälp , jag vet att dom ger mig råd när jag behöver det och jag vet att dom vet att jag gör exakt likadant för dom.

fredag.

far på en springtur med mina bröder, brukar alltid bli så vi börjar tävla och hoppas verkligen jag tar hem segern ikväll sen blir det idolmys med familjen. Pussis

"tack för du ger mig chansen att hitta någon bättre än dig."

Tumblr_lu1epw4aw41r4zfi2o1_500_large
sett en säsong nu av oth på endast två dagar.. finns inte så mycket mer man kan göra då man har världens mensvärk och min mobil är fortfarande inte fixad så det gör ju inte situationen så mycket bättre.. Nån vänlig själ får gärna komma och muntra upp mig med lite choklad! pussis

"i think i miss what i thought we would be"

http://publishme.se/904437/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

...



ja, just nu hatar jag min mobil. Jag kan verken få sms och dom som ringer kommer bara till röstbrevlådan. John försöker just nu fixa det men de ser inte ljust ut.. SÅ OM NÅN VET VAD FELET ÄR SÅ SNÄLLA SÄG DE TILL MIG FÖR SNART KASTAR JAG MIN MOBIL I VÄGGEN!!

onsdag


aldrig varit med om det tidigare, satt på matte lektionen och började bara må tvärilla, började se suddigt och mitt huvud höll på att sprängas. Ett stort plus till Britt-Marie som kom och hämtade mig så jag fick fara till henne medan jag väntade på mami. Ta ipren och vila var det jag var tvungen att göra men kring 7 kände jag mig lite piggare och for på en löptur med hannes! Tur att han kunde följa mig så ja slapp springa själv i mörkret för mörker är verkligen inget för mig. Känner mig fortfarande lite seg i huvudet men ska sova bort det nu förhoppninsvis. puss

Kent- utan dina andetag

Tumblr_ltckat9uwl1qd3478o1_500_large


tisdag.

skoldagen började med ett fotboll/gym/vollyboll pass och sedan häng med reggo i fiket
när jag öppade mitt skåp fick jag syn på detta, muffisar som hanna och sofie backat åt mig, haha sötisar!
sen efter skolan tog jag och tina en måltid på max.
och kvällen avslutades med filmmys med Hanna och Tina. Bra dag! Pussis

snodde listan av Linnea!

1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Gillar du kaffe? Nej, bland de äckligaste jag druckit. Hoppas dock det ändras sen.
3. Hur mår du just NU? kollade fel på tiden så missade en träning så just NU mår ja sådär!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? -
5. Berätta om din senaste dröm? Haha, den behåller jag för mig själv!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? jaa! taco nomnom!
7. Vad vill du ha just nu? massvis med moneyy!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? ja, vem har inte?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? ont i tänderna när man biter så jag slickar!
10. Använder du smileys? arå oftast!
11. Har du träffat någon kändis? träffar min pappa varje dag, haha nämen ja de har jag!
12. Gillar du keso? börjat gilla de mer och mer!
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Mistletoe som min älskling sjunger! (justin bieber)
14. Hur många länder har du besökt? ingenaning faktiskt!
15. Är dina föräldrar stränga? noo!
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? åh, vill verkligen göra det men vet inte om jag skulle klara av det.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nej
18. Brukar du hyra film? nej allt för sällan..
19. Var kommer du vara på lördag? lördag är så långt bort nu så jag vet inte.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nej, tur det!
22. Vad åt du till lunch? parisare!
23. Har du lockigt hår? nej men skulle gärna haft!
24. När grät du senast? torsdags
25. Har du gått in i en vägg någon gång? haha tyvärr, ja!
26. Favoritårstid? sommar!
27. Vem höll du senast i handen? cornelia
28. Sover du med TVn på? nej, vågar inte.. heh
29. Tycker du att du är gammal? beror på, ibland känns jag jätteung men sen känns jag jättegammal.
30. Är du mörkrädd? ah, mörker skrämmer mig.
31. Gillar du ditt liv just nu? ja
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja, älskar att bada i varmvatten!
33. Har du bra syn? jaa,
34. Var är dina föräldrar just nu? i vardagsrummet tror jag!
35. Vad har du på dig just nu? träningskläder!
36. Vad var det senaste du köpte? en tröja
37. Hatar du mer än 3 personer? hatar nog ingen direkt!
38. Använder du sushipinnar? neeej
40. Äger du ett vapen? en vattenpistol!!
41. Gillar du ditt hår? ibland
42. Gillar du dig själv? 
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? båda två
44. Hur ofta använder du MSN? haha, använder det inte alls längre, facebook tog överallt!

jag är världens lyckligaste faster!









Grattis världens bästa pappa på din dag.


Alla har ett hjärta vissa har ett gott och andra ett ont. Men den här människans hjärta är av guld. Han vill alltid allas bästa. Han är min hjälte och min trygghet. Men det bästa av allt är att han är min pappa.
I love you

För att komma fram till ljuset så måste du gå genom mörkret först.


har en heldel bilder som jag tagit i helgen som förhoppningsvis kommer in imorgon. Min helg har varit väldigt lugn, vilket behövdes. Igår mös jag med tina, jessica å elin. Vi åt massa gott och såg film. Efter det for jag till min bror och sov och vaknade av att han kom med lilla isabella och la hon bredvid mig. Jag är verkligen världens lyckligaste faster!! Imorgon kommer min andra prinsessa hem också, så kommer nog spendera massor med tid hos dom i veckan. Tre träningar imorgon, tror jag måste sova! Natti


fredag!


skola, luleå, kolla innebandy med denna snygging och senare på kvällen ska jag mysa med några brudar! pussis

tjaaa lisa!







so perfect.




en förkyld och hängig Anna tog sig till skolan idag, lite sent men bättre sent än aldrig. Hatar denna tid, då det är kallt och mörkt ute. Jag vill helst bara ligga i sängen och sova bort hela dagarna och drömma mig bort till ett varmare land. Hade varit så perfekt med en utlandsresa nu!

football makes me happy.


tar en tidigt kväll och vilar upp mig till imorgon, är så sjukt nervös och taggad!


just remember.



när man vill men man kan inte, när man tänker men det ger inget, när man försöker men det blir inte bra, när man måste gå vidare men det går inte.

mums.


beastly


tina kunde inte komma så jag och hanna fick mysa utan henne, vi åt äppelpaj, såg beastly och kollade dator. Bra avslut på detta lov!
Klockan är halv 12 och jag är fortfarande vaken, kan inte sovaaa åh.. men har fotboll på morgonen så förhoppningsvis piggnar jag till lite då. Natti

söndag.


kvällen kommer mest troligt spenderas med mina två favortier!

obeskrivligt!



kan inte beskriva med ord hur bra kvällen blev igår! Vilket lag, vilket gäng! Och stort mega plus till malin som spenderade en del timmar med mig medan de andra var på kalles! pussis

massvis med roligheter.

gårkvällen blev lyckad med godis, hockey och fint umgänge. Nu är allt ner packad och jag drar mig vidare mot foppi för att klä ut oss där och sen blir det lite lekar med laget och senare ikväll middag, prisutdelning och lagfest!! seeeyaa!


fredag.

stan, lång promenad och massa mys med några flickor gör min fredag helt underbar.

drömmer mig bort.


tar en tidigt kväll och drömmer mig bort till en plats där bara jag och justin befinner oss, hihi puss

i remember the first time.


Jag kommer ihåg första gången jag såg han, den där tjuriga envisa lilla ponnyn som släpade sina hovar runt, runt i ridhuset och tyckte livet var päst och pina. Det jag inte visste då var att en dag skulle han bli min, min alldeles egna lilla ponny. 2003 började vårat liv påriktigt tillsammans. Han var som en unghäst igen, han testade mig till tusen och flera gånger kom jag hem gråtandes för att han kastat av mig. Men nånstans så älskade jag han så oerhört mycket, jag älskade honom så mycket att jag blev svartsjuk då nån annan var uti honom, jag var rädd att han skulle sluta tycka om mig, trots att han bara var en häst så var han min bästavän, hos honom var jag trygg! Ingen kunde förstå att jag kunde tillbringa alla de timmar istallet, alla dom där timmarna då jag bara satt och kollade på honom och gav han lite hö. Han lärde mig så otroligt mycket. Den där lilla tjuriga ponnyn som han en gång var fanns inte längre, han blev en helt annan häst. De var många som sa "är det där verkligen Picasso?". Det finns nog ingen häst som denna man, ingen med så gott hjärta, ingen som är så matsnål, så envis eller så otroligt underbar. Han har blivit äldre och kroppen börjar bli sämre. Kanske vi inte får tillbringa den här vintern tillsammans, bara tanken gör mig gråtfärdig men vad som än händer så kommer han alltid ha en stor plats i mitt hjärta, min kärlek till honom är obeskrivlig!

NOVEMBER

vaknade preics upp i john och tildas säng, ska nog slå på en film och senare kila ner mot stan. Känns otroligt bra att vara såhär nära, 5 min så är man i stan.
Det är november nu, NOVEMBER fattar ni snart julafton!! visst längtar jag lite men jag är fortfarande ett barn som älskar sommaren, älskar att sola, springa efter bollen, bara kunna ha shorts och sena sommarkvällar! Åh. Men förhoppningsvis överlever vi denna vinter också även om det ska bli sisådär -35, men efter den fruktansvärda kylan kommer våren (jag blir 18 år) och sen kommer den efterlängtade sommaren, så vi har något att se framemot!

min nya kärlek!


ska försöka förstå mig på den här saken och senare beger jag mig mot Sofia för middag med fin tjejerna! Pussis

RSS 2.0