det finns...

'
det finns gånger då jag önskat att jag aldrig lärt känna dig.

TAGGA!

PDOL ikväll med rebecca och dom. Vi hörs och kanske ses där? ;D

säg ingenting till...

                                                 
Säg ingenting till mig, jag ser allting ändå, säg ingenting till mig
det hörs på stegen när du går


så länge man inte ger upp har man inget förlorat!

jag gick ut på den gröna planen med vita linjer runt. Gick till mittcirkeln och domaren blåste igång matchen. Jag sprang och sprang till slut lyckades jag trycka dit en boll. Känslan var enorm. Matchen fortsatte och mål rullade in. Kände verkligen hur glad jag var för att kunna spela igen. De stod 5-2 till oss när domarn blåste och anna vaknade. Kan ni fatta hur ledsen ja blev då jag insåg att de bara var en dröm?.. ja vill verkligen kunna spela nu, nunununununu! Ah. Tyvärr så dröjer de ett tag men jag är på G.

time goes.


de är bäst att man stannar upp innan man fattar ett beslut.


i see my future

hemkommen från en underbar cykel tur med mamma, erik och jocke. Blev en långsväng och en film lockar väldigt mycket just nu. Har också hunnit med att gå en stund på stan idag med ellepelle! Trevligtrevligt. Fyndade ett jeans par bla. välbehövligt. Men från och med nu så ska jag inte shoppa på ett bra tag. Har verkligen shoppat för mycket senaste tiden :(





åska hit och åska dit. Sluta!

jag hatar verkligen åska. Får typ ont i huvudet, börjar må illa och blir grymt rädd. Asså seriöst, nån mer som blir så?. Har typ åskat hela dan, började med att jag vaknade av åskan och väckte hannes. Sen ikväll var jag och såg killarnas träning och då började de åska. Klarade inte av att sitta där ute nå länge. FYFYFYFYFY. Men som tur är så är de över nu så jag kan andas ut :). Nu till en helt annan sak, jag blir bara bättre iknät och de känns helt underbart. Saknar att få springa och spraka på den dära bollen. Måste få göra de snart för jag håller på att bli galen. Var typ över en månad sen ja spela och de känns inte bra..

cool tjäj som hatar åska,ye

after rain comes sunshine



Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka.

tragiskt

tjatja bloggen. Vad händer yao?.  Julia har ramlat med moppen inget nytt nej. Tror halva pite vet om det och jag som fick uppleva händelsen. De gick allafall till såhär, vi skulle till hamnen och julia körde ifrån mig och ropade: kom då anna, kom då. Jag började smått springa och julia körde ut på gruset samtidigt upprepade hon de hon sagt tidigre och kollade på mig och helt plötsligt låg hon där. Jag höll seriöst på dö av skratt, så himla fult.
Hon fick ett sår på knät som vi inte trodde var så farligt men de slutade med att hon var tvungen fara och sy. Stackars lilla gumman, som nu kallas halta lotta. Puss


Spanieeen!

iinnniestaaaaaaa!, wooohooo. Han räddade min kväll och säkert mångas mer. Puss på dig!


inlägg efter inlägg

sitter just nu och snackar med jenny på msn och ser klipp på världens bästa marta. Hon är så himla grym allstå. Nu ska jag hämta min godispåse och tjocka mig, bra tack då vet ni hejdå!


memories

hittade några bilder  från förr, ganska söt ändå?..,.,.,. Diggar verkligen bilden då jag sitter och skriker på pappas axlar. Ciao



Ge en häst vad den behöver och den ger dig sitt hjärta.

en jobbig dag idag.. Igår när jag red förbi sprang hon omkring och senare på kvällen fick jag ett sms från ante att hon somnat in. Jag är så grymt chockad så jag knappt sov något inatt. Men bortsett från all gråt så ska man ändå vara glad att hon fick leva de bästa liv hon kunde få. Hon fick ha en ägare som gav henne så mycket kärlek och hon fick somna in där hon trivdes som bäst, hemma och omgiven av den hon älskade mest.


rest in peace.



nu har du nått slutet av din färd
dina hovtramp ekar nu i en annan värld.
Visa din glädje och lycka till de andra nu, precis som du visat oss.
du hade och kommer alltid ha ett hjärta av guld.
Vila i frid, Handis.


freedom

heeey, mitt sommarlov smider på. Kvällen har spenderats med Sanna, Hanna och Fanny. Vi drog till älven för att hanna och fanny skulle bada. Jag och sanna tyckte de var lite för kallt. Men ja, vid sidan av stranden stod log de en gummibåt med åror.. Tyvär så fick sanna iden att ta båten och ro ut, och jag hakade på. Vi blåste upp den och började ro mot hanna och fanny som simmat över til grynnan. Halvvägs gick åran sönder, vi fick panik där ett tag som övergick till skratt. Vi kom oss in till land till slut och när jag skulle kliva upp ur båten så ramlade jag, så ja vår lilla båttur blev lyckad.

Dom andra dagarna som gått har jag hunnit vara på psg och hejat på länslaget, eftersom jag inte kunde vara med för min knäskada så fick jag vara på sidan av och kolla. Trist men de är nog bäst att rehaba de ordentligt. Ridit har jag också gjort!, hittade en tidningsartikel på egil då han bodde i norge och vann ett lopp, gode kul. Blir bara mer taggad att skaffa en vagn nu! :D. Hela familjen bjernhagen är i södra sverige så en hannes kan jag itne träffa.. menmen snart kommer han hem! :). Nu ska jag dock gå och sova och klockan är bara halv 12 men jag ska och träna på step in tidigt imorgon. Skönt ändå att kliva upp tidigt. Blev mycket att berätta i detta inlägg men hoppas ni stod ut och fattade lite! hehe Puss


tycker nästan jag var lite söt i dom där 3d glasögonen.. eller


RSS 2.0