some things take time.


sitter och fördriver tid i datasalen med Sarita. Två dagar till helg, bara tre prov kvar och en inlämning sen är jag fri från tvåan. Underbart!! bara några dagar tills jag får sommarlov också, wiihooo. puss 

I will be right here waiting for you


måndag

bara så ni vet så är jag galen i hallon, har ätit nästan två påsar på tre dagar.. är nog beroende.
Helt död i kroppen just nu, vill bara sova men måste plugga. Dock bara några dagar kvar tills det är sommarlov,helt sjukt vad snabbt allting går.

mors-dag



Idag har jag gjort något jag aldrig gjort tidigare, sprungit över en mil under en timma känns helt underbart att jag klarade det och det firade jag med massor med tårta och kakor för att det är min mammas dag idag, eller rättare sagt alla mammors. Tack mamma för att du stått ut med mig alla dessa år och hoppas du står ut med mig flera hundra år till. Love you.

du kommer alltid vara den finaste för mig, det vet du.


summer

gjort ett intervallpass, lirat boll, vunnit i kubb, solat, ätit glass i mängder och nu ska jag och John åka och handla bär. SÅÅ UNDERBART MED SOMMAR!

without you my world is just gray.

åh, älskar verkligen den här värmen! Älskar verkligen att sommaren kommit! Ska ta på mig min bikini och lägga mig i solen och bara må skönt.

Tisdag


var uppe och sprang idag klockan 7 trots min sovmorgon till 12. Endast för att vi ska på hajk idag och hinner inte träna då, känner mig verkligen superhurtig. Nu ska jag packa sen bege mig till skolan för att skriva nationella och sen gå ut i skogen för att tälta. Hoppas jag överlever. Puss

when you smile, i melt inside

Bloggen håller på att dö ut.. srysry alla mina trogna bloggläsare som fortfarande läser den här. Ska försöka skärpa mig, hehe poss. Iallafall så lirar jag boll nu för fullt, börjar bli frisk och det känns bra. Firade hanna igår också, en roligkväll/natt med mina flickor och idag har jag varit på liko och sprungit i regnet. Nå mer? joo snart är det sommar, är jetteklad. :)

i need you so much closer



fått nå virus i kroppen som vägrar lämna mig, varit sjuk nu i en månad.. men idag känns det så mycket bättre och för första gången på en vecka ska jag låta mina ben springa, som jag har saknat det.
Annars då? Jag har världens bästa vänner som finns här och gör det bäst. Jag har börjat om att rida, har gått hyfsat bra ändå. Jag har börjat med körkortet så nu pluggar jag dygnet runt känns det som. Jag har spenderat för mycket tid i min säng med en massa filmer. Jag börjar mitt nyttiga liv idag och jag har det riktigt bra.

ungefär såhär sur var jag för att jag inte fick lira boll.

.


RSS 2.0