snodde listan av Linnea!

1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Gillar du kaffe? Nej, bland de äckligaste jag druckit. Hoppas dock det ändras sen.
3. Hur mår du just NU? kollade fel på tiden så missade en träning så just NU mår ja sådär!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? -
5. Berätta om din senaste dröm? Haha, den behåller jag för mig själv!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? jaa! taco nomnom!
7. Vad vill du ha just nu? massvis med moneyy!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? ja, vem har inte?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? ont i tänderna när man biter så jag slickar!
10. Använder du smileys? arå oftast!
11. Har du träffat någon kändis? träffar min pappa varje dag, haha nämen ja de har jag!
12. Gillar du keso? börjat gilla de mer och mer!
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Mistletoe som min älskling sjunger! (justin bieber)
14. Hur många länder har du besökt? ingenaning faktiskt!
15. Är dina föräldrar stränga? noo!
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? åh, vill verkligen göra det men vet inte om jag skulle klara av det.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nej
18. Brukar du hyra film? nej allt för sällan..
19. Var kommer du vara på lördag? lördag är så långt bort nu så jag vet inte.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nej, tur det!
22. Vad åt du till lunch? parisare!
23. Har du lockigt hår? nej men skulle gärna haft!
24. När grät du senast? torsdags
25. Har du gått in i en vägg någon gång? haha tyvärr, ja!
26. Favoritårstid? sommar!
27. Vem höll du senast i handen? cornelia
28. Sover du med TVn på? nej, vågar inte.. heh
29. Tycker du att du är gammal? beror på, ibland känns jag jätteung men sen känns jag jättegammal.
30. Är du mörkrädd? ah, mörker skrämmer mig.
31. Gillar du ditt liv just nu? ja
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja, älskar att bada i varmvatten!
33. Har du bra syn? jaa,
34. Var är dina föräldrar just nu? i vardagsrummet tror jag!
35. Vad har du på dig just nu? träningskläder!
36. Vad var det senaste du köpte? en tröja
37. Hatar du mer än 3 personer? hatar nog ingen direkt!
38. Använder du sushipinnar? neeej
40. Äger du ett vapen? en vattenpistol!!
41. Gillar du ditt hår? ibland
42. Gillar du dig själv? 
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? båda två
44. Hur ofta använder du MSN? haha, använder det inte alls längre, facebook tog överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0