i can't tell if it's killing me or it's making me stronger.

Tumblr_lpu0xv85qo1qbdjaro1_500_large
finner inga ord, allt känns så tomt, jag är less, less,less. Jag vet inte om jag gråter på grund av ledsamhet eller ilska. VARFÖR? det är frågan, varför just jag? varför ska inte jag få spela fotboll som alla andra? Varför ska inte jag få göra det jag drömmer om varje natt? Idag fick jag veta att min rygg inte är bra och kommer inte kunna spela fotboll på två månader, vilket innebär att min säsong är över.. Mina tårar slutar aldrig rinna. Om ni bara visste hur mycket den där bollen betyder för mig. Det enda jag kan göra nu är att lämna det här fotbollsåret bakom mig eftersom det inte var mitt fotbollsår i år och tänka framåt och hoppas på att nästa år blir mitt år.I will never give up my dream.

just stay with me. just give me a chance.

imorgon är jag träningsfri så då ska jag ta och slösa lite pengar på staden, längtar lite smått, var så längesen sist. Hoppas bara magen är bättre så jag orkar mig upp vill säga.. 

you only live once


Monday

hemma från skolan idag pga världens mensvärk, uschusch fast jag har ju iofs fått äta en massa choklad och sett massa filmer så det är positivt. Igår hade min fina vän födelsedagas/kalas/fika men jag missade det tyvärr eftersom min match var i boden och kom hem alldeles försent men jag hoppas ni hade det jättetrevligt och grattis i efterskott fina du! Nu ska jag sova så min mage kanske vill samarbeta med mig imorgon. Natti

he's perfect

 

I don’t want to run away but I can’t take it, I don’t understand

hade en supermysig gårdag med mina fina. Nu ska jag iväg till stan en snabbis sen på match, ses. Puss
 

fredag

försovit mig en timme, missat två bussar, min sko har gått sönder.. känns inte som det är min dag idag.

Thursday

Ikväll har Lasse hjälp mig att plugga, tacktacktacktack! Är inte världens lättaste uppgift att räkna matte med mig då jag vill lära mig så mycket och när jag inte fattar blir jag arg.. Så är det då vet ni det.  Imorgon är det skola, träning och sen ska jag hänga med mina finisar, Petra, Hanna och Lisa. Vi ska grilla gomat, (ska få smaka hannas pappas bea som är så omtalad så jag längtar, hihi), äta godis och kolla skräckis. Myspys. Puss

first day of school

Första dagen i skolan, vi skrev på papper och fick schemat och sen slutade vi. Lite onödig dag om du frågar mig men dock skönt att börja lugnt. Har hunnit sova 3 timmar efter skolan också och sen har jag tränat! Nu ska jag lägga mig i sängen och somna till en film. Min lilla prins sover redan på min mage, hihi han är så mysig! Tänk att han är min, bara min. puss

i'm not giving up, i'm just starting over.


sista dagen på mitt sista sommarlov

 
Sommar_2012_10_502d4493e087c36a53000d6c_large
sista dagen på sommarlovet, mitt sista sommarlov. Det är blandade känslor. 

torsdag

imorgon äter jag min sista pencillin tablett, så från och med imorgon får jag äntligen börja om och träna på riktigt wiho.
om jag hinner ska jag försöka hinna springa intervaller på morgonen! har faktiskt saknat det..Idag har jag inte gjort så mycket, badat med frida, solat, lirat lite boll, umgåts med mina bröder osv. Vi hörs. pusssss

i miss you, sometimes.

hinner nästan inte med bloggen, jag har alledles för mycket för mig som typ att se film :) haha nee så illa är det inte, jag jobbar och sen solar jag och sen leker jag med vovve och sen tränar jag och sen äter jag och sen sover jag, men idag bloggar jag också  :) Bara 5 dagar till skolan nu!!
 

Don't worry, be happy :)

530167_483804851630927_1330507301_n_large
l Fick sovfrämmande inatt av Tova, vi gick en långprommis igår och idag var vi på loppis och käkade goda kakor. Sen for jag hem, gjorde mig klar och drog till fina Sofia för att gratta henne! Blev en nykter kväll för mig pga för att jag äter pencillin.. så jag hoppas ni dansar lite för mig i boden nu tjejer och att ni rockar stället! Nu ska jag äta lite godis, kolla film och sen sova. pusslove

my little love.

nu säger vi godnatt, puss

Now I don't need you anymore

 
jag är sådär superglad nu!! hade askul på lulekalaset, hanna har kommit hem från utlandet, jag är nästan helt frisk, tränade intervaller igår, ska träna boll idag, lira match imorgon!! Det går bra nu, jeppjepp. Puss
 

blueberries

jag har precis hittat mitt favvoställe, mums!

let your past make you better, not bitter

jag är fortfarande sjuk, halsen svider och huvudet värker. Hoppas jag snart blir frisk för att inte kunna träna eller något gör mig nästan deprimerad.. I Tisdags for jag och min övriga familj till havsbadet där min morbor, hans barn och sambo var. Försökte ta mig ett dopp men det lyckades tyvärr inte får försöka ta mig ett imorgon om jag mår bättre senare på kvällen for jag och petra och kolla boll och sen avslutade vi kvällen med att köpa gotta och kolla film hos min bror som förövrigt är i småland så jag sover själv för första gången i mitt liv typ, är lite läskigt men det går bättre och bättre. Sen de andra två dagarna har jag bara legat och degat eller igår spelade jag yatzy med några men jag förlorade, som vanligt.. Ses
 

RSS 2.0