goodnight

 

pdol

och där var pdol slut för iår. En grym festival och jag har haft superkul, kan inet säga nå mer! Just nu ligger jag i sängen och myser med min lilla kärlek!

what is love?

Ligger i sängen och chillar efter att lirat match och ätit en heldel fika och godis. Det är så gott, varför måste det vara det.. åh. Kan förövrigt aldrig somna på nätterna, jag är alldeles för pigg och nu inatt måste jag verkligen sova så jag orkar med mina intervaller imorgon, usch längtar ej :) ses puss

best friends won't let you do stupid things.. without them.

Skulle till stan idag för att köpa lite saker som ska bla användas imorgon men då fick min lillebror en sån tandvärk så han har varit hos tandläkaren i flera timmar så blev ingen stan för mig idag utan får nog ta det imorgon istället, eller rättare sagt jag måste ta det imorgon. Måste ha nya skor, navelsmycke, shorts, smink osv.. Ikväll är det match i kalix så vi åker kring 4 men före det så måste jag hinna ett mage/rygg pass men jag har precis tryckt i mig en glass så det gör ont i magen, aj :( så måste vänta ett tag. Hursomhelst så e jag supertaggad till imorgon, beachparty med mina fina!!

Grattis mig

på min ett årsdag som singel! hehe. Fått många grattis, känns roligt xD.. skämt o sido. Visst saknar jag någon att ha vid min sida, den där tryggheten som alla söker efter söker ju självklart jag med. Men ju mer tiden går så inser jag att det är bara att vänta, att leta leder inte till något. Finns nog nån där ute som är en annaboy trots allt :)) nu ska jag se film och sen sova. Natti finisar

Man lär sig av sina misstag och det finns alltid en mening till att man gör dom.

jag suger på att blogga, jag vet.. men nån gång kanske det blir ändring på det :)) Partaj, mys med mina vänner, fotboll, sprungit, jaa det är det jag gjort senaste tiden. Livet är rätt så underbart, synd bara att vädret suger.. :)
 

i'm gonna live today like it's my last day

 
Tog mitt första dopp igår i poolen, dock så säger alla att det inte räknas men det gör det för dom som är rädd för fiskar och knappt kan bada i sjöar, sen solade jag, myste med mina flicks, lirade boll med Antonio och sen kollade jag film resten av kvällen. Nu har jag precis ätit frukost och funaderar på fara till stan för att köpa nya träningskläder. Hoppas jag hittar några så jag kan inviga dom ikväll, skulle vara nice. Puss

"tappa inte bort dig själv i dina försök att hålla kvar någon som inte bryr sig om att förlora dig"

Sprang runt öjebyn igår, blev sedan bjuden på middag på pitstop av världens bästa päron, hängde sen med mina snyggisar, såg film åt godis och mådde gott. Tog även en cykeltur sen med hannis! Min helg har varit super :))
puss på dä.

träningsnarkoman

Hängde med fridis igår, vi for till öjebyn, lirade lite frisbee och sen fotboll med några andra people! Cyklade sedan hem i kylan.. men jag överlevde. Igår hade jag en sån här hurtig-dag. Jag gick 6 km, sprang 8 km+intervaller och sen cyklade jag 2,5 mil + så lirade jag ju boll på kvällen. Idag ska jag vila kroppen så jag orkar samma pass imorgon fast vi får se, kanske tar mig en springtur ändå.. jag älskar att träna :)

don't waste your time giving someone a second chance. When there is someone better out there waiting for their first.

pressat i mig två glassar nyss.. älskar glass kan inte sluta äta, kommer snart rulla fram tror jag :)! Nu ska jag iallafall skynda mig i väg och träna.. kommer vara död efteråt! Sen åker jag till luleaaa, perfekt. puss

GULD

fick ante att kolla finalen och han hejade på spanien till och med, inte ofta man lyckats med det! Mina fina barca spelare skötte sig superbra! synd bara att inte messan är från spanien. Hade varit ännu grymmare då!  Nu kommer jag iallafall somna lycklig efter att mina stjärnor har vunnit em mot italien med 4-0, utklassning :). 

är det här sommar?

börjar bli less det här vädret nu, usch! När kommer sommaren? när kan jag bada? närnärnärnär.. ååh.. nu får jag springa i detta pissväder och bli blötast och kallast. USCH stackars mig.

är det här sommar?

börjar bli less det här vädret nu, usch! När kommer sommaren? när kan jag bada? närnärnärnär.. ååh.. nu får jag springa i detta pissväder och bli blötast och kallast. USCH stackars mig.

RSS 2.0