listen

vaknade just och bjerni är lite irriterad för att jag väkte han.. hahah. Men de är faktist så att man inte ska sova bort hela dagen ;)....Ikväll är de träning och sen ska vi och se saw 7 om jag inte bangar som de känns nu. Känns inte värt 100 kr också kommer jag ändå gå ut... :( så får se hur de blir. Men nu ska jag gå och pussa på min sura söta pojke! :) puss

måste bara tacka min underbara vän som gjorde en ny blogg design åt mig. Puss på dig

gäst blogg

tja läget? med mig äre gött
dock har jag suttit minst 2 timmar med hennes design och ja, haha. säkert något intressant läge. fast vi har dock inte gjort någonting vettigt idag. bara suttit framför datorn, tog en promenad till ica, pratat osv, ni vet såna grejer man brukar göra, roligheter vill säga.

nu ska jag nog säga hejdå och vi ska vidare till hannes och kvällen återstår att se. kanske låter rimligt, men it vetja. så .. jag och anna säger hejdå och jag hoppas på att hon börjar om att blogga för att jag gjort hennes design. azm. hejdå :)

mvh: linnea bäst bergman


tummen upp för dig b-ruden.

yes im back!

internet är äntligen tillbaka :D:D;D:P:(:/:):(
så nu blir de väl något till inlägg heho. Skola idag då, hade prov och sluta 11:20.Gick med mina vänner på stan ett tag sen kom tilda och hämta mig så vi for ut och åt och mysde!
Imorgon ska jag se årets första handbollsmatch. Handboll är inte min grej liksom. Men Rebecca spelar så! :D, sen bär de av till staden där jag ska vara med Linnea och senare på kvällen ska vi vara med två pojkar vid namn Hannes och Jonathan, skojskoj.

Måste bara berätta att min mobil gick sönder så lämna in den. Den var på lagning i typ 1 månad och sen i måndags fick jag tillbaka den och i onsdags gick den sönder. Verkligen superkul. De är iallafall en anledning att de inte kommer ut nå nya bilder här på bloggen!

hade ingen annan bild,men du är bra gullet!

it will be good


ni klarar de här tillsammans!

om jag kunde spola tillbaka tiden

sitter hos john och tilda nu och ska snart börja åka hemåt. Idag har jag varit i skelleftå och lirat boll. Skönt med en skol fri dag.
Åh snart är de halloween shit va kul. Jag minns förra året då jag spräckte min trumhinna natten til halloween så det blev en hemma kväll för mig men som tur så hade jag min fina pojke som sällskap.


jag saknar min vän riktigt mycket.

.


att allt kan förändras så snabbt..

god bless the broken road

fotbollen är slut, snön har kommit ja de här är en riktigt dålig tid,  nämen fotbollen börjar snart om vilket är super, att vintern stannar i några månder suger menmen.
Hursomhelst så sitter jag hos Hannes nu och han spelar gitarr, hihi :). Idag har vi hängt på stan, sett film och nu ska vi bege oss mot skogen. Pussis

mini hannes :')

har inte internet

har inte internet därför är jag segare än segast. Har datakunskap nu och sen efter skolan blir de stan med tova och linnea. Sen sova med min fina och imorgon är det avslutning med fotbollen. Ungefär så ser min helg ut! :) Hade så bra till vidare!

RSS 2.0