today

dagen har bestått av fotboll. Nu är vi igång igen med läns och de gillar vi. Träning hela veckan lång, great. Men nu ska jag skriva klart äckel novellen! puss


fruktansvärt.

Jag har det hur bra som helst, får köpa mina kläder, får mat, vatten, kärlek. Sen finns de barn på samma planet som mig men har de helt tvärtom. Dom har inga kläder, ingen mat, knappt nå vatten och många barn har inte ens ett namn. Jag skulle vilja kunna rädda alla. Skulle vilja ta dom hem till mig och ge dom allt dom behöver. Men de går inte de är för många som har de så här. Små barn som aldrig får uppleva sina drömmar, En mamma som aldrig får se sin son växa upp utan istället se sin son dö av svält. Åh de är så hemskt. Tårarna bara rinner. Jag hoppas av hela mitt hjärta att världen nån gång ska förändrats så dom har barnen slipper lida.

ett litet barn som är precis som jag men föddes på fel plats.. älskade du!♥



Fin låt av Carola som beskriver att alla har vi samma värde. Men olika förutsättningar....

Ingen förstod vart Du blev av
men fast Din vagga är en grav
tror jag Du fann en öppen dörr
som barnen gör
Till rum med änglar att få se
dom lär Dig leka, ser Dig le
Åh - om jag kunde vara med!
Det är Dig jag älskar

Det är Dig jag älskar!
Och en gång skall tystnad
ge upp för sång
Då skall min tunga
få ny kraft att sjunga
att inte ett enda barn
fick förgäves liv nån gång

Ingen är vackrare än Du
för Du har himmelsk klädnad nu
Du som är mammas sorg och skatt
jag ber i natt
När Du hör vita vingars sus
be att två änglar tar ditt ljus
ner till min mardröms mörka hus
Jag vill alltid älska!

Jag skall aldrig glömma
Och en gång skall tystnad
få ge upp för sång
Då skall min tunga
få ny kraft att sjunga
att inte ett enda barn
fick förgäves liv nån gång

Bortom allt jag drömt
finns Du nånstans gömd
Aldrig blir Du glömd
Inte ett enda barn
fick förgäves liv nån gång

Det är Dig jag älskar
Det är Dig jag älskar
Och en gång skall tårar
få ge upp för sång
Då skall min tunga
få ny kraft att sjunga
att inte ett enda barn
får förgäves liv nån gång

Bortom allt jag drömt
finns Du nånstans gömd
Aldrig blir Du glömd
Inte ett enda barn
får förgäves liv nån gång

Jag vill alltid älska -
aldrig glömma -
jag vill alltid älska dig!

Inte ett enda barn
får förgäves liv nån gång

 


booooooring,

idag har jag bara skrivit min novell.. men har bara hunnit 1,5 sida så ni förstår nog hur de gått. Brukar ha lätt att komma på vad ja ska skriva om men den här gången gick de bara inte. Jag är verkligen less. Vi har massor av skriv uppgifter nu... usch hoppas verkligen på bättre tider. Det enda som är plus nu är att jag fått tillbaka min mobil vilken innebär lite nya bilder, de gillas.

vill verkligen ha sommar och lov nu!

.


Historien upprepar sig och slutar alltid likadant.

i'm happy!

frode mår bra. Vi var till veterinären och han hade fått axeln urled ;( lilla pojken! Nu mår han mycket bättre och jag med! :) Just nu ser jag två söta andra vovvar som ligger på soffan och sover. Hur söta som helst!


Mina ögon kommer alltid le mot dig.


Även om du är en hund, bara en hund för många, men för mig är du mer. Jag ser dig för den du är. Du gör mig glad bara för att du är du. En liten envis men väldigt söt hund. Du är en trygghet för mig även om du bara är en hund.  Du måste verkligen klara det här frode. Du är en så stor del av mig. Jag älskar dig!

All i need is you!

Fredags umgicks jag först med linnea sen for vi till lisa och var med hon och petra. Vi var riktigt hyper men de var hur kul som helst. Ni betyder flicks. Sen for jag och sov hos min fina. Idag har vi varit på stan sen har vi varit med Stina och Mäki. Vi har kollat fotboll,fotboll och mer fotboll. Kulkul och imorgon har ja fotboll hela dagen. Känns helt okej och ja går nu och lägger mig med ett leende på läpparna för har verkligen haft en bra helg!

<3

jag har världens bästavänner!

GRATTIS PAULINA!

MÅSTE GRATTA MIN UNDERBARA VÄN SOM BLIVIT UTTAGEN TILL LANDSLAGSLÄGER FÖR FLICKOR 95!!!! GRATTIS PAULINAAA!!!
DU ÄR VERKLIGEN VÄRD DET! LYCKA TILL ÄNGEL!
jag är lite smått avis.. ja hoppas jag får en ny chans och då ska ja ge gärnet, hihi (a)

idol!


ni som inte visste det så var jag på idol i fredas!. Var där med Hannes, Mäki, Jímmy och Stina. Grym kväll.
fick tyvärr ingen bild på Stina eftersom hon satt lite längre fram än oss..




.

"förlora aldrig hoppet"


Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel


Kan bara säga att skolan har börjat om= lite mindre uppdatering. Nu väntar träning. Puss

the script-for the first time

jag avslutar min sista lov dag med Lisa och Linnea, underbart!


it does not mean to be in a place where there is no noise.

valde att ta bort inlägget av olika skäl. De är inget allvarligt som hänt de är bara en och jag inte är vänner längre. Hoppas jag inte gjorde er allt skraja!.
hur som helst vi glömmer det.

Lovet är slut men de känns itne så hemskt som de brukar för nu gå rjag en linje jag vill gå så de blir lite roligt att komma tillbaka! :) Lovet har iallafall spenderats mesta dels med Hannes. Vi har verkligen varit hurtiga, farit ut och sprungit varit på norrmalmia och spelat badminton. Jag har hunnit träffa sanna också som är hemma under lovet och ska nog flytta hem vilken är hur bra som helst! :) nu ska jag iallafall dra till folkan och spela bandy med bla Gustav! Puss


trött

nu ska jag och världens finaste gå och sova efter en tuff kväll på folkan! natti


stan

drar till stan med mina fina nu. Bland annat den här sötisen!



girls

jag saknar er hur mycket som helst. Visst jag träffar er ibland med den är ändå inte samma sak. Vi har gott i samma klass länge, träffats varje dag, kunnat prata när som helst ja allt sånt. Men allting har sin tid...
Ni kommer ändå alltid vara dom bästa.



the one and only.

kvällen har spenderats med ante. Vi har itne gjort nå. Det var tänkt att vi skulle till frida men de blev inte eftersom vi inte hade hämtning så vi blev kvar hos ante och kolla facebok. Inget liv men roligt var det. Har alltid roligt med den grabben. Även om han är störd så är han min bästavän.


besök rekord

från 15 till 84 inte illa. De är nog mitt besöks rekord. Min bror sitter och skriker att jag ska gå från datorn så jag måste nog göra det.


2 år och 5 månader <3

RSS 2.0