time

Hej bloggvärlden, tiden rinner bara iväg så hinner knappt blogga.
Idag är de valborg och vi ska välkomna våren, också snöar det? usch. Kan ju älska att det bara är 22 dagar kvar tills vi drar till ett ställe med sol och värma, ja ni vet MALLORCA!, woho. Känns som de var nyss vi bestämde oss för att fara på resan, att börja samla in pengar och allt de där, men de var för 2 år sen alltså när vi gick i 7an. Tiden har gått fort. Snart går vi inte i samma klass heller de är det som är de jobbiga men de är ju bra att blicka framåt och gilla läget och vara tacksam att man fått gå i en bra klass och lära känna fina människor.
Från de enda till de andra så har sikfors herrar spelat två matcher, förluster båa två men vad gör det? De spelade bra i andra matchen. Kan säga att de fnns mycket vilja i många av de där spelarna. När man står vid sidan om och ser sina bröder spela och se hur duktiga de är kan man stolt säga " det där är mina bröder" Haha :).

examensklänning!


tror jag hittat min examensklänning. Föll för den direkt och jag måste köpa den!, så grymt snygg alltså!
de negativa är väl att den inte är från sverige så jag inte kan pröva den. Men skit samma..
Min dag har bestått av tv tittande eftersom jag har en sån grym mensvärk så kunde inte fara till skolan..
Pusstjaooo

rest in peace!

vi fredags lämnade våran söta lille hjalle oss.  Efter14 år tillsammans med honom så sprang han vidare till de eviga gröna ängarna. Du var en riktig krigare, du var alltid snäll mot alla. Visst hade du dina stunder då du var sur, men ändå älskade vi dig hur mycket som helst. De är svårt att förstå att man kan sakna en katt så här mycket. Men ett djur som man verkligen älskar blir en familjemedlem. Vila i frid jalle!

Du somnade stilla
då färden var slut
från allt vad du lidit
Du nu vilar ut
Vi binder en krans
av minnen
de vackraste och
finaste vi har
Vi vet att de aldrig vissnar
Hos oss är Du alltid kvar.



hjalle och heavy, bröderna som alltid var tillsammans. Nu får heavy fortsätta sitt liv utan sin bror vid sin sida.

footbaaaaaaaallll!



jag suger på blogga, jag erkänner de här och nu!,
Men jag har gjort de jag älskar mest istället, alltså spelat fotboll. I söndags spela vi två matcher och jag tryckte dit två bollar, great!, idag har då internetbay cupen börjat, jag som hade sett fram emot den så länge, vi spelade en match klockan sex och klara bara av att spela i 8 min.. jag har lyckats sträcka mig i baksida lår.. Har då inte turen med mig iår kan man säga. Känns så grymt tråkigt och de gör mig verkligen deppad. Jag älskar fotboll, de är typ mitt liv. NU MÅSTE TUREN KOMMA TILLBAKA!, aja pusstja!

<3

sanna skickade bilderna som hon tog i fredags, tack sötis!

happy birthday


hipp hipp hurra, för de är min födelsedag!
jaa, nu är jag 16 hela vårar, igår så var vi några folk hos mig och hade de sjukt trevligt!, tack! och idag har jag bara levt livet och ätit tårta och allt. Ett extra plus är att hannes har varit med mig hela dagen, puss på det! nä nu ska jag ut och springa bort allt jag ätit!

tired!

jag och min bror matte har haft ett ordentligt fyspass, först sprang vi ungefär 1 mil, spela fotboll och sen allt från armhävningar till sits up och ja jag är trött och de är nog han också. Men de är ändå en skön känsla efteråt. Ikväll så ska jag nog följa honom till hans kompis matte och se film. Ni får ha de så bra där ute!



yesterday is just a memory!


varje liten sak som du gör, varje litet ord som jag hör, får mig att förstå att en vän som är så är det finaste någon kan få, de är en bit av " de finaste någon kan få" ja den är helt otrolig?..
Aja, nu ska jag berätta min gårdag, lördag,fredag? ja när skrev jag sist?
Fredags gjorde jag ingenting alls vad jag kommer ihåg? eller jo förresten jag var ju med mina söta vänner, ante och gb, vi var hyper och gb sprutade massor av axe på mig så min tröja luktar massor av pojke, great!
Vi spelade lite kort också och såklart vann världens bästa anna mest! ante vann nog nån gång och gb såklart ingen.
Lördag så begav jag mig till julia, vi hade inget att göra den första timmen men senare kom vi på att vi kunde gå och äta, sen efter det for vi till niklas, spelade lite cs och sedan vi gick till julias mamma och sen anlände vi hos hannes där vi stannade tills klockan blev natt.
Ja äntligen får jag berätta min söndag
dagen började med att jag vaknade och får ut och red min poa. Efter det bestämde jag med för att vara lite hurtig så jag tog på mig skidorna, stavarna i varsin hand och tog med en liten vovve. Jag skidrade iväg och när jag åkt ungefär 1 km så ringer min käre bror erik och bad mig vänta på honom. För första gången tänkte jag vara snäll och vänta på honom, så jag satt mig ner och tog jocke i knät. Tiden gick och ingen erik kom, en timme senare ringer jag till pappa och frågar om erik kommit tillbaka, nej de hade han inte men jag väntade i allafall ett tag till. Senare ringer min telefon igen och de är erik. Han har åkt fel väg och jag har suttit och väntat på honom helt i onödan, jättekul. Två sura varelser klev upp och fortsatte och skidra.. kom iallafall hem efter två timmar. Skrattar lite smått åt det nu hur erik kunde åka fel väg och hur jag satt och skrek efterhonom, haha. På kvällen for jag, erik och hannes på bio, vi såg flickan från ovan, lite konstig men ändå rätt bra. Man får sig en bild av att man kanske inte ska lita på alla människor och däremot inte följa med en främling vad än den personen säger. Hur snäll personen än låter så ska man aldrig aldrig följa med!

People!


de här männsikorna betyder mycket för mig!, sitter just nu och väntar på en av dessa. Hans namn är Ante och han är ganska seg! haha. Jag har gode många fula bilder på den pojken och tror nästan jag ska dela med mig av dom. Dom är inte att leka med, tro mig. Nänu ska jag gå och njuta av mitt påsklov!

du får mig att må bra!



RSS 2.0