det går bra nu.

 
Sprang över en mil idag med Tilda! Vi stannade en gång och det var när vi förska svalka oss med vattnet ur en sjö. Känns underbart såhär efteråt! Nu ska jag göra mig klar för att fara å mysaa vid vattnet.. Puss

let it be

precis sett klart matchen mellan Spanien-Portugal och Spanien är i final. Känner att jag behövde det där, är så glad så jag nästan spricker. Blev en spännande match :) Idag har jag sovit till 8, tagit en promenad till stan, gått hem, sovit till 3, vaknat, varit ute och sprungit(trots min hals som inte är nå bra, men jag klarar inte av att inte träna..) handlat, sett fotboll med några, myst med min lillagrabb och nu sitter jag här i min säng och funderar på sova och försöka ta mig upp i hyfsat bra tid imorgon, kan ju alltid försöka! Puss på er.
 

kan vi inte dansa som förr.

 
kommit hem från hanni nu, har även hunnit med en cykeltur med frida idag. kännner mig duktiii. Imorgon är det midsommar och jag är supertaggad. Hoppas ni är det också och som det ser ut nu så kommer jag bära en klänning!! Känner mig verkligen inte som en klänningmänniska men vi får se! :) puss

do it for yourself

fattar inte så mycket av bloggish nu. Hatar när allt är nytt men såsmåningom kanske jag lär mig, vi får ju hoppas. Drar till Luleå nu och mår gott sen är det jobb, tungt! puss

Promise me. Promise you won't leave.

Kollade film hos berg igår och nu gör jag mig iordning för att kila ner på stan med henne.
Tack för att du finns hanni och gör mig glaa! Puss på dig.

om du känner dig ensam öppna dig då.



ligger fortfarande kvar i sängen. Har ingen lust alls att kliva upp. Jag vill spela fotboll, jag vill kunna slippa alla skador som jag alltid åker på som gör att jag inte kan göra det jag älskar mest av allt. Det som gör mig lyckligast. Det är jobbigare än många tror, min fot blev bra. Den som gjorde att jag inte kunde lira på drygt en månad och nu är det min lilltå, den som alltid varit konstig och gjort ont men jag har ändå kunnat härda. Men nu går det inte längre att ta på mig vanliga skor är smärta. Åh, snälla gud jag ber dig, låt mig få göra det jag älskar nu.

jag är kär.


stop thinking, and just let things happen


efter 60 intervaller, sprungit runt med poahästarna, lekt med Cornelia, solat, busat med min pojke så sitter jag nu här, helt ensammen i mitt rum och tar det alldeles för lugnt. Jobb ikväll 22:00-04:00, tur att jag ställt om dygnet skulle annars aldrig fixat det. Pusss

min lilla prins.


.


556658_351231711612357_408350788_n_large
idag insåg jag verkligen hur mycket man egentligen tar förgivet. Man tar förgivet att allt alltid ska vara bra, att det alltid ska vara såhär, att alla ska vara friska och finnas där. Men en dag kanske det inte är så längre, det är då man vaknar upp och inser hur mycket man egentligen har men man tar det förgivet..

examen

(sry att jag förstörde denna bild)
e

love


nothing to lose

tränade boll för första gången igår på drygt en månad, foten kändes hyfsat bra så ja e gla! Sverige förlorade igår också.. vilket inte glädjer mig det minsta, tur att jag får spendera en stund på stan idag med denna snygging som alltid får mig på bättre humör! puss

puss

jag har sommarlov nu, fattar det inte!! Förhoppningsvis så kommer jag ha mer tid för bloggen då. Jag sitter alldeles för lite vid datorn nu för tiden därför jag är lite off, hehe xD Nu ropa pappii så måste kila, vi hörsss

RSS 2.0