I want to make you laugh.



valborg


n
yss ätit pizza och nu sitter jag vid datorn hos tilda och väntar på att stina ska komma. Vi ska nog ut och fika och senare ska vi på bio med några vänner. Kommer nog bli jättekul trots att jag är jätteförskyld.. Imorgon är det
valborg och jag ska och kolla på våran match först eftersom jag inte kan spela. Förskylningen vägrar lämna mig men på måndag så ska jag träna hur sjuk jag än är för jag saknar fotbollen, är en ren plåga att inte kunna lira faktiskt. Tillbaka till valborg nu så efter matchen ska vi med laget och grilla och senare på kvällen ska jag umgås med min fina pojkvän, frida och några fler, kommer bli nice känner jag på mig!
Puss

Life is too important to be taken seriously.


Tumblr_lkcwzxdhpw1qjxphvo1_500_large
Varför just denna vecka? när jag har lov å allt? då man ska vara ute i de fina vädret. Men nej jag får bara ligga inne och se film gång på gång. Känner mig typ döende, har sprängade huvudvärk, förskyld, feber osv... snälla gud gör mig frisk så jag kan vara ute imorgon och lira boll!


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.


blev så sjukt sugen på att göra mer hål i öronen. Nån av de här blir de nog nästa gång, sjukt snyggt!

.

Tumblr_lka1p5vzwj1qcma2co1_500_large

Jag vet vem jag är när jag är hos dig.


en förskylning har besökt mig så ingen träning idag för min del, hatar verkligen att vara sjuk. Men jag har ändå strosat runt med min äckliga hosta, min pojke, frida och niklas på stan idag och senare på kvällen färgade jag fridas hår och kollade film med hon och niklas. Nu ska jag iallafall dra mig mot sängen och hoppas på ett under så jag kan spela imorgon! Puss


många hjärtan till dig!



follow me.


en bildbomb igen. Förlåt för att min uppdatering suger just nu men det är lov och som jag sagt förut så tycker jag att man ska vara ute och speciellt nu när det är så fint väder. Jag har hunnit med en hel del bara på de här få dagarna och det bästa av allt är att det en hel vecka kvar av lovet. Ja, igår satt jag och frida oss på cyklarna och trampade ända till stan för att vara med tova och spendera kvällen och natten där. Nu hinner jag däremot inte skriva nå mer eftersom ja ska ner å se sikfors-öjebyn lira. Senare kommer min fina hit så det blir nog inga mer inlägg idag. pusss

friends forever.

chillar med frida och kollar på bilder. Vi ska snart till byn och vara med några. Glad påsk igen och passa på och njut medan de är lov för de har jag tänkt göra. Pusss

glad påsk allesammans önskar anna och petra.


Det finns inga tvivel


haha, söt du är petra och tack för hjälpen!
Jag har gjort klart allt i skolan nu inför påsklovet, känns som jag lever livet just nu. Först praktik i en månad och gå tre dagar skola sen lov igen i 10 dagar, love it!

Jodå!



Anna uppdaterar aldrig sin blogg så jag tänkte hjälpa hon lite genom att lägga upp en jätte vacker bild på oss /Petra

GULD!



GULLLLLLLLLLLLLLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seriöst, jag kan inte sluta le. Vi var värda de här guldet som vi slitit. Semifinalen låg vi under med 2-0, jobbade upp oss till 2-2 och vann på straffar sen finalen låg vi under med 1-0 gjorde 1-1 och vann på straffar, ja ni kanske förstår att i detta lag finns de mycket vilja. Jag är så glad åh, blev matchens lirare i finalen också så jag blev ännu gladare. Huh jag måste nog lugna ner mig, är helt i gasen!

ett sprucket men ett vackert hallelujah.

Tumblr_lhxi6765lx1qgvaeko1_500_large
gårdagen bestod av att ta "avsked" från dagis och sen två matcher i luleå med F17. Båda matcherna var mot norska lag, första spelade vi 1-1 och andra blev det 4-2. Satte två bollar och blev matchens lirare i sista matchen, så jag är gode nöjd. Nu ska jag till skellefteå och lira match där med Isk, vi möter morön och hoppas på vinst! efter matchen ska jag nog till frida och senare på söndag hoppas jag att ja får spela med F17 igen. Så ser ungefär min helg ut, possss

har jag en fotboll så har jag allt.


jag och tilda tog en lång promenad i de fina vädret idag. Blev en hel del prat och vi började prata lite om fotboll. Tänk att för en del så är fotboll ingenting men för andra kan de vara hela ens värld? Jag skulle inte klara mig utan fotboll och jag är seriös. Fotbollen betyder så otroligt mycket för mig. När jag var skadad fick ja verkligen se hur mycket de betyder. Allt känns så underbart när jag får röra en boll, jag blir glad inombords. Det är konstigt att en boll kan göra en så glad men samtidigt göra en så arg så man har lust att skrika rakt ut.

keep your head up.

Tumblr_lj9msrs2i51qem0yqo1_500_large

elinpelin miss u.



kollade på bilder nyss och hittade massor av bilder på mig och elin, började sakna henne mycket och alla de roliga sakerna vi hittade på.
Iallafall så for söt hampe just till skolan och jag sitter här hemma vid datorn,känner mig sjuk så blev inte dagis idag. Dagen kommer bestå av massa film tittande med min bror som också är sjuk och senare ikväll ska jag kolla boll.

det som händer nu känns som magi.




<3



perfekt helg.




Helgen hur bra som helst. Igår på morgonen väckte laget mig med sång och tårta senare åt vi frukost och for hem. Tack för en underbar helg!  när jag kom hem fortsatte firandet så jag har ätit en hel del onyttigheter men gott var det.

på söndag är det min dag!

Tumblr_liz2exxypt1qe49wpo1_500_large
imorgon drar jag på träningsläger och är där till på söndag, kommer nog bli super kul och när jag kommer hem på söndag hoppas jag att jag får en sån här tårta mamma, med massa chocklad och massa jordgubbar. Ni har väl inte glömt att de är min dag då?, jag blir hela 17 år, heheh!

guard your heart.


varit inne hela dagen idag pga pissvädret så mitt huvud sprängs snart om jag inte går och sover lite. Det enda jag gillar med april egentligen är att jag fyller år annars kan jag gärna hoppa över den månaden.

remember me.


hittade en väldigt söt bild på mig och sanna som fick mig att skratta lite så hoppas ni också skrattar, hahahohohihdiasdh nä jag har för mycket energi i kroppen, nån som vill vara med mig? nä tänkte väl det.. hursomhelst så går dagarna och min födelsedag närmar sig, jag vill ha presenter, jag vill höra den där sången som man bara för höra en gång per år, jag vill vara den speciella, jag vill också få blåsa ut ljus, åh jag är fortfarande som ett litet barn. Förresten så fyller ju hampe år imorgon och som han sa stolt: anna jag är tre år äldre än dig i fem dagar.... tönt.


You can take the future even if you fail.


vinst med 5-0 och kvällen spenderas med min fina, de kan inte bli så mycket bättre.


RSS 2.0