you make me smile.





fyndade en heldel fina och fula bilder på mig och my friiiennddds!

i wish i was a mermaid.


Gick vilse med Frida i skogen idag, inte alla som klarar av det. Vi gick säkert 2 timmar i skogen.. Imorgon far jag och stina till luleå för att shoppa och senare på kvällen blir det PDOL, lördag spenderas också på PDOL området, hoppas vi ses! puss


memories last forever.

Img_3918vintage_large
När man gör ett misstag och inser det, men då är det redan försent.

.





summer feelings


älskar denna bild som min lillebror tog, så somrig och brun jag ser ut att vara.

Innan jag kände dig.

idag har jag och stina varit på hammen, träffade några där också som badade en stund med oss. Vi badade väl sisodär 5 min och låg på land typ 2 timmar, bada är inte det jag älskar mest om man säger så. Imorgon drar jag och denna tjej till luleå för att shoppa och äta, nomnom. Puss


everything will be okay.

vaknade kring nio idag hade lite svårt att sova. Men när jag vaknat bestämde jag mig för att fiska, vad händer jag som är så rädd för fiskar... men allafall  tog vi oss varsit spö och började traska men redan halvvägs kommer jag på att vi kan fara till stan istället för fiska är ju inte så kul egentligen... De blev iallafall som jag ville och jag fyndade ett par skor, hoppen om mina svarta shorts börjar fara bort.. har letat överallt och idag hittade jag några men då finns dom inte i min storlek, kul. Puss

smile.


tänk om man kunde se in i framtiden.


:(



var snart två veckor sen jag lirade boll eller sprang. Mitt knä mår inte bra, ska och kolla upp det imorgon och ber till gud att det inte är något allvarligt. Sen när det ändå håller på så har jag blivit förskyld och fått ögoninflamation. Det är verkligen inte min månad, hoppas knät blir bra och förskylningen far bort för nu vill jag lira!! Det är hemskt att man kan sakna något så mycket, allt blir nästan jobbigt då jag inte får sparka på denna boll!


I was careless, I forgot.


someday.


har varit i skellefteå hela dagen med mamma och hampus. Jag och hampus ägnade dagen åt stan, vi shoppade en heldel, till och med hampus fick med sig lite hem. De jag fick med mig en var en tröja, ett linne, två t-shirtar, 3 örhängen, ett halsband, nå fotgrejs och lite underkläder. Vi fikade också med moster och mamma på ett jättemysigt fik.  Nu ikväll har jag varit förbi hanna en sväng och sagt grattis, eftersom hon fyllde 18 år igår, stort grattis till dig! pusss

just a flower.


filmen var hur bra som helst, tycker verkligen ni borde se den!.. Ikväll ska jag få äran att vara barnvakt åt denna sötis, vi ska nog leka en massa. Sov hos min bror inatt så imorse gick jag och cornelia ut på picknick och plockade blommor., hur mysigt som helst. Puss

harry potters sista strid.


Rastat ponnyn, duschat och gjort mig iordning, nu bär det av till stan för bio med tova! Puss

ja men vi går ba dit och säger hej!





tar en paus.

jag älskar denna värme som varit så jag har inte suttit nå vid datorn. Men nu idag när det är dåligt väder ägnar jag mig åt datorn. Har suttit och lagt in bilder som jag lägger upp så titta och njut! Under mina varma dagar har jag badat, varit med vänner, hampus och tränat precis som det ska vara. Puss

Ner i vattnet for jag.

djupt vatten.


<3



mys med finaste tjejorna!

min favorittjej!

grillkväll hos reggan!



en heldel målande med tini!

perfect day.

tänkte för det första berätta att jag lever, vårat internet lämnade oss i några dagar men nu har det kommit tillbaka och det tackar vi för. Jag är verkligen hur trött som helst, vi kom hem från finland väldigt sent. Somnade då vissa kliver upp, hemskt. Orkade inte fara och måla med tina idag. Hursomhelst så vann vi med 9-0, vi spelade ut dom totalt, kunde ha blivit dubbelt så mycket mål.


Hey there stranger.


ligger och lyssnar på musik och mår väldigt gott. En helg med mycket dömande tar på en, efter några matcher var jag helt slut i skallen. Glömde till och med om det var första eller andra halvlek jag dömde. Men just nu så ska jag bara ut och springa en sväng och senare ta en tidigt sömn eftersom det blir en tungdag imorgon med en heldel målande med Tina. Pusss

RSS 2.0