happiness.


fyra killar är nu kär i mig på dagis, Hampe har verkligen konkurrens, haha. Kommer bli svårt att slita sig från barnen när praktiken är klar, dom är gode så söta! Juste de är ju första april imorgon, min bror fyller år och det är 10 dagar tills jag blir 17 hela vårar. Yey livet leker!


she's the man.



Tumblr_l8vajodnle1qakdzao1_500_large
man kan inte annat än älska filmen.

a dream.

drömde att vi for utomlands med min gamla klass igen som nån återträff. När jag vaknade insåg jag hur mycket jag saknar mallorca resan. Den var så grymt rolig, nästan de roligaste jag varit med om. Om jag kunde leva om den resan skulle jag gjort det!







examen.



hittade några examens bilder från 08,09,10.

there's something about you.

Tumblr_liq2u1phal1qbx4dro1_500_large
kom precis hem efter en långspringtur. Blev nog upp till en mil men de var så grymt skönt så kunde inte sluta springa. Helgen har spenderats med Hampus, vi har bara myst, ätit godis och lirat boll. En underbar helg förutom att de inte blev någon match i lördags men den spelas istället på ondags så de är lugnt. Posss





i give my heart to you.


känner mig väldigt nyttig på mornarna nu när jag äter havregrynsgröt, tycker faktiskt de är riktigt gott, hursomhelst fick jag lite sovmorgon idag för att jag skulle fara och ta TBC sprutan. När jag kom dit hade redan jonte tagit den. Snäll som han är så berättar han hur ont den tog och ja som är så spruträdd, men de gick iallafall till slut. Tog en lunch med mamma också innan for jag tillbaka till barnen.
Puss på att de är fredag imorgon så jag kan pussas och mysas med min fina pojke!

to be yourself, is to be a winner.



tredje dagen.



tredje dagen på praktiken är avklarad. Känns mycket roligare nu än vad de var i måndags eftersom jag lärt känna barnen mer. Förövrigt så fick ja världens mensvärk och proppar i mig chocklad.


you know my name, not my story.

har inte haft något internet i helgen så jag har varit nära döden, skämt å sido. Har spenderat dessa dagar med bollen och mina favoriter. I fredags lira jag boll och myste med hampe senare lördag hade jag också match och senare for jag på nodo med Hanna, Petra och Tina, underbara flickor! och helgen avslutades med att umgås med fin hampus. Så jag har haft en otroligt bra helg igen. Just nu har jag fullt upp med min praktik. Praoar på dagis och de tar på krafterna! hehe Possposss


gameday

199328_1766254234934_1196515807_31739166_3404498_n_large
taggar träning imorgon och sen match på kvällen, LF klockan 19:00, hoppas vi ses! posss

I think i'm in love with you.



so much better when we're together



Mmm, so much better when we're together
Yeh, we'll look at the stars when we're together
Well it's so much better when we're together
Yeh, it's so much better when we're together



my brother!


varit ute och sprungit i de fina vädret och lirat lite boll med Erik ett tag,
hittade några bilder fina och gammla bilder på oss när jag kollade på lite bilder.
Nu ska ja slå på en film och drömma mig bort ett tag, ikväll ska ja döda kroppen, ska nämligen på vattengympa. puss

kom och va min vän för en sekund.


ville bara kika in och berätta att jag inte har någon skola imorgon för ska gå och besöka min praktikplats och på fredag är jag ledig för att lira boll hela dagen, helt underbart. Hoppas ni inte blev allt för avis, poss


mums.


on the way down.



Har just kommit hem från träningen där ja lirat en massa boll sen har ja också hunnit städa mitt rum innan jag hamnade här. Förut när jag kom hem var datorn fokuset men så är det inte längre, jag finner ingen ork att egentligen sitta här, jag är mindre intresserad eller hur man säger? det är iallafall hur skönt som helst men de tråkiga av allt att bloggen drabbas. Strunt samma, morgondagen kommer iallafall bestå av skola, träning och mys med en fin människa. Posss


misslyckandena är de bästa lärdomarna i livet.

Ichwolken1_large

Vaken om natten och drömmer på dagen

Afnf_133260895_large
har spenderat kvällen i pulkbacken med Frida, Marcus, Niklas, Johan och Tiff. Var verkligen jättelängesen jag åkte så de var extra kul nu! Från de ena till de andra så vill jag meddela er så ni inte blir allt för chockade att jag är nämligen gråhårig nu och de är inget skämt, heh! Pussspussss


i wrote his name in my heart and it will be there forever.





fjärilar i magen.

Tumblr_l8ne74hodn1qbf6awo1_500_large
hade en underbar kväll igår och  idag har jag haft en underbar dag som har spenderats i lule med mami och tilda, och har precis kommit hem från träningen och ska dra vidare till min konstiga men bästavän ante. Vi hörs pussar!

blue skies are coming


bio snart med mycket fint sällskap. Vi ska se trassel, hört rykten om att den är bra så vi får hoppas på det.
sitter iallafall nu och kollar på lite sommar bilder och jag inser hur mycket jag saknar solen och värmen. Men inte så länge kvar nu och de bästa av allt, de är ungefär bara en månad tills jag blir hela 17 år, yey!


norrbotten



läste just ett mail där de stod att de inte blev nån sista match för oss. Så nu är norrbotten f94 borta. Känns tungt även om vi inte träffades så ofta men det var alltid så himla kul att fara iväg med detta gäng. Halmstad är ett minne jag aldrig kommer glömma! Tack för allt flickor. Puss

i love your smile.

Tumblr_lg2hob8vim1qa29mbo1_500_large

jag kan inte stoppa den här explosionen i mig.


efter att jag biljerat på skriller for jag på årets första utomhus träning, kan bara beskriva det med ett ord, UNDERBART!!!


var och..

 
var och hälsade på min bror, therese och cornelia idag. Vi såg bla antikrundan, inte världens bästa program precis men helt otroligt att man kan få så mycket för en gammal sak.. 40.000 för en vas, haha sick!

lov


jag har lov och då blir bloggandet allt mindre eftersom jag tycker att när man har lov så ska man passa på att göra så mycket saker som möjligt? va med kompisar osv. Hoppas ni tycker samma. Sitter iallafall hos busfrida nu och väntar på att mina päron ska komma och hämta mig eftersom jag inte vill va här med. Skämt o sido! pusspussssss

My heart will forever be yours.


Sov hos denna flicka från igår till idag, igår for vi till jimmy en stund där några människor var. När vi kom hem till tova såg vi lejon kungen tills vi somnade och idag har vi gått runt på stan och shoppat lite. Helt fantastiska dagar och det måste göras om. Nu ska jag iallafall se melodifestivalen med min underbara familj. Pusss!

all i need is you!


Den måste bli min, jag ska bära denna skönhet i sommar, jag är helt förälskad!!!

The whole world stops and stares for awhile



Lovet kommer verkligen perfekt känner jag.
Jag ska verkligen njuta och hänga med coola typer och spela en massa fotboll.
Avslutar min kväll med vattengyma med laget. Puss

så mycket kärlek, så mycket känslor.

Tumblr_lhdin3ais01qggss1o1_400_largeTumblr_lgzkk1ffgj1qb1sddo1_400_large
47543_155704384443360_100000113982175_518647_1369105_n_large

RSS 2.0