tio fakta om mig.

  • Jag blir nästan deprimerad då jag inte kan lira boll, den sporten betyder otroligt mycket för mig.
  • Jag är den mest mörkräddaste människan i världen. Jag måste sova med en lampa tänd (vilket mina vänner hatar då dom tvingas sova med mig) och för att kunna sova så måste jag täcka över speglarna.
  • Att göra någon ledsen är det värsta jag vet ven om det inte är nån storgrej så kan jag bli jätteledsen för det.
  • Rida är något jag tycker är riktigt kul. Äger två hästar och förut var ridning mitt största intresse, tävlade i hoppning och vann några tävlingar. De trodde ni inte om mig va?
  • Jag är galen i choklad. Köper nästan bara choklad då jag köper godis.
  • Jag är hur rädd som helst för fiskar i sjöar. Tar minst en halvtimma för mig att ens kunna gå ner i vattnet, för först måste jag kasta massa stenar, plaska med fötterna osv. Men fick veta i somras att det gör så fiskarna kommer så nu vet jag inte hur ja ska lyckas bada..
  • Kaniner, råttor och små djur har jag ett stort problem med. När jag var liten blev jag biten av en kanin sen dess har det suttit kvar. Får nästan panik om en kanin är lös på golvet, vilket låter jättefjantigt men det är sant. Dock så försöker jag nu få bort det och lyckades faktiskt klappa en kanin för nån dag sen!
  • Jag är arg på mig själv att jag färgade håret, hatar utväxt och sånt där. Men nu kan jag inte färga om det för är rädd att ångra mig..
  • Något jag gjort sen många år tillbaka är att när jag sover borta så skriver jag alltid till mina föräldrar och syskon att jag älskar dom för är rädd att om det skulle hända något att jag inte hann säga det till dom. Fjantigt ja vet.
  • Jag hatar att bråka, de är bland de värsta jag vet så jag undviker de oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0