lillefot


'som ni förstod var de sanna den osmarta som skrev.. Frida och jag är dom enda som är något här. Tova räknas inte. Vi sitter och pratar om lillefot och vi kom framtill att lillefot är den bästa filmen!.. puss!

/Kottte

Heeeejjjjj =D=D  Sanna häärrr!! Asss kul !!!

Nu sitter vi hemma hos mig, vi har HÅL ahh knasigt!!  ;) Frida och tova dansar och anna bits.. (Y)
KUL snart har vi svenska .. KUL as HELL .. NOT... DOCK blev detta ett damp inlägg men kul AS HELL!


Haet bra!!

Tack Care! ♥ //sannaahedlund.blogg.se   ANNA är coool ;) Frittan är en bitch

a simple line can make you laugh or cry

nu är de roliga slut och framför oss är 5 dagar skola.. hemskt. Skolan skulle vara kul om man bara inte hade så mycket prov hela tiden för just nu är de prov efter prov hela tiden, har nog inte haft en vecka utan nåt prov och så fortsätter det nog också. Många sa att 8:an var värst men så är det inte har jag märkt, 9:an är värst och speciellet nu när de blir mörkt kring 2. Man blir tröttare och man finner ingen ork ibland. Men vi går ju mot ljusare tider, puss på det. Jag längtar till sommarlovet men samtidigt inte. Tänk då är de slut. Jag, Frida, gb och Ante vi som har gått i samma klass sen 6års splittras helt plötsligt, den faller en tår varje gång jag tänker på det. Och dom nu i klassen som man också kommit väldigt nära. Oj vad jag kommer sakna er. Men vi har ju en termin kvar så de känns skönt. Fast en termin går fort. Nä nu ska jag sluta tänka så. Idag är idag och då är då. Man får helt enkelt ta de när de kommer och inte oroa sig nu som jag redan gör.


the world's best winter


Dagen innan fredag, åh vad jag längatar till att få helg vill bara sova ut. Inatt har jag råkade jag glömma att stänga av mobilen och vet ni vad som händer då?, jo anna skickar sms i sömnen, inte bra. Inatt ska jag då stänga av den. Jag kan säga er att skolan var mycket bättre idag. Mycke mer skratt och stoj. Många kände inte igen mig först eftersom jag har lugg, jag har aldrig i mina dar haft raklugg. Men kul med lite förändring iallafall. Förresten jag älskar den här vintern om den förstätter så här förståss. Ingen snö så underbart! inte nån sån där äcklig kyla som de brukar vara ååh i love it.

ta dagen som den kommer


fy skäms på mig, nu har jag börjat svika bloggen allt mer. Måste börja blogga mer men finner ingen ork till det. Just nu medans jag väntar på att lasse ska bli klar så passar jag på. Hittade just en gammal bild på mig, vad mycket man förändras på 1 år ;o lägger ut bilder så får ni se skillnad, hoppas ni ser skillnaden, haha. Hur som helst skolan idag har varit sådär, idag var de inte en dag med skratt. Vet inte varför, hoppas de blir en bättre dag imorgon. Som man brukar säga; ta dagen som den kommer :). Menmen dagen blev bättre när lasse hämta mig och vi for till luleå för klippning. Jag tänkte färga mitt hår rött, men ångrade mig så de blev ljusare blond och jag har lugg. Jag som alltid har min lugg uppsatt, men man måste ju pröva andra saker också. Men jag blev nöjd. Oj höll på glömma, färgade mina ögonbryn också. Ska försöka lägga in nån bild nån gång så ni får se hur de blev. Nu mina vänner så ska jag ta fram NO boken och sätta igång med allt plugg, kul!... Puss




fotbollfotbollfotboll



jag är sjukt trött och funderar på att gå och lägga mig och klockan är bara 7. Min helg har varit bra och de är trist att den är slut. I fredags kom hannespannes till mig och vi for till Ante. Gurra och Frida var också där. Det var grymt kul, vi såg film pratade och myste på. Sen lördag skulle jag och hannes till backa för att se på olika gymnasielinjer men vi missade bussen så pappsen var snäll och skjutsa oss. När vi väl var på backa så hade vi trott fel, vi trodde nämligen att en tid kunde man se på de linjer man ville se på men så var det inte. Men hursomhelst så kollade vi på barn och fritid. Efter det så gick vi på stan en stund och köpte en b&j som inte alls var god. Haha. Sen begav vi oss till hannes och såg film, jag kärlekar honom. Idag klev jag upp 7 för att bege mig till bergsika. Läns med f93 som gick superbra. Fotboll är verkligen bäst!. Efter det for jag till amanda och var med henne ett tag. Puss

nothing change love for you



If I had to live my life without you near me
Days would all be empty
And nights would seem so long
With you I see forever wrote so clearly
Might have been in love before
But never felt this strong

My dreams are young we both know
To take us to where we want to go
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

Nothing's going to change my love for you
You already know by now how much I love you
One thing you can be sure of, I'll never ask for more than your love
Nothing's going to change my love for you
You already know by now how much I love you
The one that changed my whole life through
But nothing's going to change my love for you

If the road ahead is not so easy
Love will lead the way for once
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
But be just the way you are

Come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

Nothing's going to change my love for you
You already know by now how much I love you
The one that changed my whole life through
But nothing's going to change my love for you

Nothing's going to change my love for you
You already know by now how much I love you
One thing you can be sure of, I'll never ask for more than your love
Nothing's going to change my love for you
You already know by now how much I love you
The one that changed my whole life through
But nothing's going to change my love for you

Nothing's going to change my love for you
You already know by now how much I love you
One thing you can be sure of, I'll never ask for more than your love
Nothing's going to change my love for you
You already know by now how much I love you

sannabanana

sitter här med sannabanana och är tokig.

vi går mot ljusare tider!



nu är det verkligen mörkt ute, de blir mörkt typ 2?, men vi går mot ljusare tider!. Var hos tandläkaren idag och när jag skulle fara sa hon; då syns vi om 1½ år då. De var ledsamt tyckte jag av nån anledning. Jag som hatar tandläkarn, jag är rädd spec för sprutorna men ibland lyckats jag somna när jag ligger där i stolen, när jag är riktigt trött förstås. Hur normalt är det? man gillar inte eller rättare sagt hatar att vara hos tandläkarn också somnar man.. är de nån här som också gör samma sak så skriv kanske blir lättare för mig att veta att nån mer också gör de.


jag har matteprov imorgon hoppas de går bra, håll tummarna för mig. Ska plugga lite ikväll innan jag drar till folkan med Ante och får se om de blir nån mer de får vi hoppas blir alltid roligare om man är fler. Ante har jag känt sen jag var 3 år typ, han är verkligen en av mina bästa vänner. Jag är trött och kom just på att andra avenyn har kommit ut! puss på det!.


ibland blir de bara helt fel


jag hatar att plugga, speciellt matte. Fattar ingenting känns de som, usch. När man tror att man kan talet så blir de bara helt fel.. Menmen sånt är livet. Snön har börjat smälta, det har blivit is nästan överallt och jag kan säga er att jag har hållt på ramla tusen gånger men lyckats hålla mig på benen. Ikväll när jag var ute med poan så kom john bakom huset med hundarna såklart blev båda vi rädda och då blev de verkligen anna på hal is, blöt blev jag också, haha. Men imorrn har de säkert kommit 2 dm snö igen, så de är lugnt alla vinterälskare. Puss och kram

Pengar kan köpa en fin hund, men bara vänskap kan få den att vifta på svansen






de blev att vara hemma för mig idag. Igår när vi var på stan började de göra lite ont i magen och under natten har de bara blivit värre. De känns som magknip fast 50000 gånger värre, usch. Vill inte vara sjuk och hoppas att de är bättre imorrn för vill ju inte missa badet. Menmen jag har bara legat framför tv med hundarna liggandes på varsin sida och drömmer man kan inte annat än att älska dom.  Puss

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.



nu har jag precis gjort klart mina bbrapporter, Lasse hjälpte mig, tack!. Min dag har varit helt underbar för jag har varit med två fantastiska flickor, Frida och Sanna. Vi for till stan. Men innan det så skulle vi ta bussen och Sanna var helt säker på att bussen gick 12:30, efter en lång väntan i kylan så märkte vi att Sanna kollat fel, såklart är vi inte förvånade. Men vi kom oss in till stan iallafall, väl när vi var på stan prövade vi klänningar till nobel middan som vi ska ha i skolan för alla 9:or. Jag längtar, de kommer bli jättekul tror jag jippi!. Som sagt ju mer dagen gick desto mer trötta blev vi och mer skratt kom. Ja, vad ska man säga? ingen ville möta oss. Vi sprang omkring, kleta smink på varandra och skrattade så högt så kungen skulle kunna höra oss från stockholm. De var helt enkelt toppen. Puss på er mina söta vänner.

Just nu sitter jag här och funderar, funderar och funderar på vilken färg jag ska färga.
Ska jag fortsätta vara blond eller färga mitt hår brunt? hm svårt beslut. Skulle vara kul att pröva nå annat men samtidigt är jag rädd att jag inte passar i det och saknar blont förmycket. Haha.

Välkommen till världen Philip

igår ringde kenneth och berättade att jag fått en kusin. Oj vad söt han är. Philip heter han och han är verkligen ögongodis. Han mår bra och han är 3 dar gammal, hihi. Pratade med min moster för första gången också, helt otroligt kul. Känns så bra att ha fått kontakt med dom nu.  Så nu längtar jag till att få träffa honom. Lilla söta Philip. Nu ska jag dra mig till sängen och läsa lite ur boken som måste vara utläst i veckan tror jag?. Puss och kram :)

fotbollsavslutning


trött och sliten tjej efter skoldag och de blev en natt med lite sömn i lördags. Som sagt hade avslutning i lördags med västra, grymt kul. Vi tog bussen till skellefteå kring 11 för att fara på boda borg och äta på resturang. Boda borg var grymt kul, har nog aldrig haft så kul där. Jag, Jenny och Elin klarade hela sex banor, hur duktiga får man va?, vi var bäst också. Efter boda borg for vi och åt på nån resturang, vi åt pommes och kött men köttet var rött vilket anna inte gillar.. aja efterrätten var god. Efter vi gott omkring i skellefteå tag så for vi till långnäs för övernattning, och de var kul de också, såg bilder och allt sånt mysigt. Tack för en kul helg flickor.

my friend is crazy ;)

Två inlägg på en dag skadar väl inte?, nä hoppas inte de iallafall. Måste bara berätta läste just vad elin hade skrivit om mig i hennes blogg. Sjukt glad jag blev över vissa saker och vissa inte, hahaha!. Man kan inte annat än skratta. Du är en sån tokigt vän Elin. Helt galet kul vi har med varandra! Många fina stunder har vi också. Elin är verkligen en superduper bra vän. Nu ska jag kila ner till köket och fortsätta plugga men de var som kul att få ett skratt mitt i allt. hahaha.

http://eliinliindblom.blogg.se/




football


plugga spanska är de enda jag ska göra ikväll kul. Längtar tills jag gjort provet, så skönt de kommer kännas, om de gick bra vill säga. Idag från fönstret så fick mina ögon se mer snö komma. Okej nu vill jag att de ska bli vinter och snön ska komma för om de ska vara vinter ska de vara snö inte bara kallt. Varje dag som går kommer bara sommaren närmare, wiihooo.

jag tog min sista medicin tablett idag så nu hoppas jag på att få träna imorgon ska guld be pappa. För jag måste träna jag måste få springa av mig. För just nu är jag full av energi, kan knappt sitta still nästan och min mun går från 1-100. Imorgon ska jag försöka att hålla igen munnen, i promise. Också saknar jag fotbollen jag saknar att få slå till den där vit svarta bollen, springa ikapp den och bara skjuta, mmh.  Puss på det.




Matematik

jag vet att ni saknar mig på skolan, imorrn ska ja försöka komma så ni inte gråter allt för mycket :). Jag kan säga er att jag bara sover, sover, sover och sover. Vaknar kanske kring 12 och är uppe en timme sen går jag och lägger mig igen. Men de är penicillinet som gör de. Idag ska jag göra alla förvånade och gå ut och ta lite luft. Sitter  juste nu med matte boken framför mig, ska jag öppna den eller inte?. Hm.. jag borde nog göra det. Men matte är seriöst de värsta som finns när man inte fattar nåt av kapitelet. Jag hoppas att min hjärna lär sig de snart. På tal om matte så kommer jag ihåg då jag och gustav alltid tävlade vem som räknade snabbast, de var i 4an. Vi hade nog räknat ut den matteboken när dom andra ens hade börjat. Tyvär kommer jag inte ihåg vem som vann eller tror nästan vi kom överrens om att de skulle bli oavgjort.


hittade en bild då gurra är med så de fick bli den och den är ju från vi gick 4-5an?.


vacation is over



och där tog lovet slut, hemskt. Det gick så otroligt fort. Känns som de var nyss man gick ut ur skolan och sa " äntligen lov" de var en skön känsla att känna att man har en hel vecka ledighet, utan allt pluggade. Men nu är man tillbaka, plugga,skriva,läsa ja allt de man gör i skolan. Kan säga att jag verkligen inte längtar till imorgon då man ska gå upp 7. Känner redan hur jobbigt de är. Det är bara att längta till nästa lov.

var och såg piteås match idag med hannes and my family, förlust 2-1, trist. Nu är dom ute, eller om de sker ett under så blir dom kvar. Så vi får hoppas på de där undret. Dom har verkligen haft otur. En match då domaren förstörde hela matchen om dom hade fått dom 3 poängen hade dom haft större chans att bli kvar. Men som sagt domaren kunde inte dömma. Jag vill att vi ska börja om och träna nu. Jag är tränsugen, jag vill spela fotboll!. Haha. Nu ska jag dra mig till mitt rum och ta fram alla läxor som jag skjutit upp. I efterhand såhär så önskar man att man gjort dom där läxorna, menmen. Puss

1 år och 5 månader med Hannes idag!<3

RSS 2.0