kan inte

kan inte blogga just nu eftersom jag sitter pa min brors dator som har lyckats gora nogot med tangentbordet sa de blir helt cp da man skriver sa hoppas ni lyckas lista ut vad de star! hehe men en bild far ni iallafall. Haha puss

a story


en saga har alltid ett slut.

många <3 till dig!


jag är hur kär som helst och jag älskar min pojk mest!

goal!

jag är behov av en ny bloggdesign fast tyvärr vet jag inte hur man gör så ska snällt be min bror göra det.
Sikfors spelade 3-3 mot alter idag. 3-0 i första för sikfors men tyvärr tappade dom det. Men skönt att de blev lika iallafall. Med tanke på att Alter ligger bland de första i serien och sikfors nästan sist så är de grymt bra. Alter vann också med gode mycket förra gången. Och vi spelade igår och vann med 1-0 mot Notviken och efter det for jag till min älskade pojkvän och kollade massa fotboll. Så en hel fotbollshelg sitter aldrig fel!


my heart!


Massa kärlek till dig!

BF



har bytt till bf nu, blev för jobbigt att pendla, hann aldrig vara hemma. Men de känns som jag valt rätt så de känns skönt! :) hinner inte skriva nå mer så puss!

gameday

jag har inte suttit vid datorn på 2 dagar. Rätt duktigt för att vara mig. Dock så tycker jag inte de är lika viktigt eller hur man ska säga att sitta vid datorn nu. Det finns annat att göra eller hur?.
Gårdagen spenderades mesta delen i buss. Vi for till umeå för att spela match. Förlorade dock men vi gjorde det bra. Vi mötte seriens bästa lag. Puss


minnen!

dm-guld

wohoo, vi tog DM-GULD!,

RSS 2.0