Det tog allt för många år för mig att äntligen bli fri.

tog bussen till Luleå efter skolan idag för att hämta ut mitt legg på polisstationen. Jag tappade nämligen det under luleå kalaset och jag vill verkligen säga tusen tack till denna fina människa som lämnade in det, såå tack vem du nu är! Skönt att ha tillbaka sitt legg och bankomatkort, för jag tappade ju det också.. duktigt Anna! Jag kan säga er att det inte är lätt att klara sig utan legg och kort, som tur är så hjälpte snälla fina Ullis mig att ta ut pengar så jag klarade mig! Förutom legget så hittade jag de jag letat så länge efter, skor!! Så dom fick följa med mig hem :D Nu ska jag plugga, duscha, dricka te och sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0