A best friend is someone who loves you when you forget to love yourself

 
I'm back on track. Ska verkligen försöka börja blogga mer, i promise. 
Hursomhelst, helgen har varit både si och så. Tråkiga saker har hänt, såna saker som man inte trodde skulle göra så ont eller som man inte trodde skulle hända. Men det har även hunnit hända roliga saker, nästan för roliga, haha och det tackar jag Tina för! Just nu ligger jag i sängen och kollar film, hostar som ett as och feber. Vi hörs ikväll förhoppningsvis! poss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bygg på dom roliga händelserna,så blir dom tråkiga mindre ,fyll dig med glädje ,se sorgen ringa in den ta bort den med vårt medlet ,förlåt dig själv ,det finns alltid människor som inte vill ta tag i sig själva ,utan lägger sina egna problem på andra ,du är fin ,jag är så tacksam att jag är din mamma ,om du gjort fel och du inte förstått det och någon vill prata ut ,ge det en tjans och våga vara stark och be om förlåt ,det viktiga är att inte sänka sig till deras nivå älskar dig mamma

2012-09-12 @ 08:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0