some memories never fade.

Tumblr_mbbrrkp27f1rd6slvo1_500_large
Som vanligt så är jag väldigt dålig på blogga, förlåt. Men nu har jag iallafall något att skylla på, detta körkort tog min fritid i två veckor ungefär. Men det var så värt det nu i efterhand, ångrar inte en enda sekund. Känslan att äntligen få köra själv är obeskrivlig. Igår tog jag bilen till gymmet. Där blev jag kvar i drygt 2 timmar, när jag sprang där på bandet så började jag tänka; undra om jag orkar en mil utan att stanna, ska jag testa? sagt och gjort, jag tog mig igenom en mil, till och med mer än en mil på löpbandet utan att stanna sedan kom min bror till gymmet så jag körde lite stryke osv. Grymt skönt. Idag tog jag bilen till skolan för första gången, gjorde ett läxförhör, satt i fiket för första gången i år med några snyggingar sen hade vi idrott. En kort och lätt dag. Sen hämtade jag upp joel och maja, for förbi hampus och lämnade hans mössa, for och handla och sen hem för äta tacos, mums. Och nu sitter jag här och som vanligt har jag tänkt att plugga bort hela kvällen. kan säga att jag är riktig less på skolan, vill inte gå längre men det är bara några månader kvar tills jag får stå där och skrika ut min glädje för att slippa allt dessa plugg som jag säkert kommer sakna senare i livet. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0