if you want something you've never had, you've got to do something you've never done

började dagen med ett gympass med Jimmy sen fortsatte dagen med en massa lektioner. Efter skolan skjutsade jag hem hanni och sen direkt efter det for jag till bror min och var barnvakt åt lilla Cornelia. Vi har hunnit leka häst, sjunga, dansa och skrattat massor. Älskar den där lilla tjejen. Imorgon är det fredag och Isabellas födelsedag så det blir att fira henne och sen på kvällen ska jag följa Matte till gymmet och biffa mig lite, efter det vet jag inte vad jag ska göra då mina friends är på pardejt och dissar mig, haha! så om du inte har något att göra imorgon kväll så kan du plinga mig :) hihi Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0