Everything's gonna be alright

 
 
inte haft nå internet därför har jag varit lite frånvarande här. Har lov nu, så otroligt skönt. Jag behöver det verkligen och jag ska förhoppningsvis spendera en del av det i kiruna hos min morfar! Saknar både han och morbrors familj.Alltid så mysigt att vara där. Sen kommer jag fira halloween och vara lite busig. Plugga kommer jag också göra..
Idag vaknade jag med världens huvudvärk, förstår inte varför jag ska ha så ont, ajaj. kanske beror på min nacke.  Måste nog kolla upp det. For iallafall till skolan en stund när det blivit lite bättre, sen åkte jag till luleå där jag klippte, färgade håret och åt på donken, mycket gott var det. Avslutade min fredag hos min bror med hela familjen, älskar när alla är samlade. Nu ska jag plocka ihop lite saker till imorgon och sen lägga mig och se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0