What doesn't kill you makes you stronger.


Kom nyss hem från luleaa, vi gjorde en bra match, jag tuggar tuggummi, skrattar lite åt bilden på mig och stina, vi är så otroligt fula och mår skönt. Imorgon ska jag plugga, träna, kolla boll, hänga med grahn och äta en massa onyttigheter, hehe mumsi. Tänkte iallafall fortsätta att må skönt nu så slår igång en film och lägger mig undertäcket, myspys.
En text taget från alviks hemsida om matchen idag:
"Då var första matchen avklarad i Coop Norrbotten Cup. Det var Norrsken som stog för motståndet sent på fredagskvällen. Alvik var beredda från start och gjorde 1-0 redan efter 4 minuter av Anna Nilsson. efter 7 minuter kkom sedan 2-0 genom Ronja Aronsson. När sedan Anna Nilsson gjorde 3-0 efter 34 minuter kändes det som matchen var i hamn.

Efter 47 minuter gjorde Cissi Edlund fjärde målet och två minuter senare var det dags för 5-0 genom tremålsskytten Anna Nilsson. 6-0 kom efter 69 min och det var Johanna Isaksson som satte det efter flipperspel vid en hörna. 7-0 i 78 minuten och nu var det Anna Asplund. Sista målet kom efter 89 minuter och det var åter Johanna Isaksson som därmed gjorde sitt andra mål.

Efter matchen var det straffläggning och där vann Alvik med 5-4 efter mål av Cissi Edlund, Felicia Hansson, Klara Grahn, Ronja Aronsson och Linnea Sandberg."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0