we all have secrets

helloo, har ni saknat mig? klar ni har :))). Hehe nä, vad håller jag på med? jag sitter nästan aldrig vid datorn längre istället så pluggar jag, tränar, lyssnar på när Petra och Hanna pratar om goda kakor de ätit, sörjer för att jag och Stina kommit överrens om att inte äta något sådant, så jag får bara fantisera, busar med Tina och stänger av fläkten så alla andra börjar svettas (hehe), gör fula miner med Josse när vi träffas, så jag njuter alltså av att få vara med mina favvisar, sen så lyssnar jag väldigt mycket på Justin biebers nya låt, BOYFRIEND, tycker att ni alla ska höra den..hehehhe match imorgon igen, DM match, jättenervös hoppas det går bra!! SEN SÅ KOM JAG NYSS PÅ ATT DET BARA ÄR 12 DAGAR TILLS JAG BLIR 18 ÅRRR!! yeeeeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0