Min helg med stinis

började med att köra bil till Stina.
Vi gick ut på en promenad
vi kollade även lite på stjärnorna
Sen blev vi väldigt hyper och sprang runt och hoppade och dansade
Jag trivdes väldigt bra i Stinas kofta
Sen kom Anton, vi fikade, kollade film och for ut och sparkade :D
Dagen efter vaknade vi halv 9 och for ut och sprang i drygt en timma
När vi kom tillbaka hade vi inget att göra så vi kom på att skidra ner till älvsbyn.(ni får säga att vi är dum i huvudet)
började bra för Stina, men mindre bra för mig..
Efter den där fina vurpan lyckades jag också ramla så jag fick skidan i magen och bara nån minut efter fick jag den i benet och det tog så illa så skinn for bort :( men Stina började också ramla till slut.
Vi åkte över en sjö, vilket var det osmartaste vi gjort, Stina höll på fara i vattnet :( men vi tog oss i land och fick gå en kilometer med skidorna.. kul.
vi tog oss till kanis
satt oss ner och vilade lite vid en eld
Stina ringde sin boyfriend som beskrev hur vi enklast skulle ta oss till byn, och han varnade oss för backar.
Vilket inte hjälpte, inte mig iallafall.. Åkte ner för en backe, kände på mig att detta inte skulle sluta bra, jag for rakt ut i kurvan, fastnade med armen i snön och flög över.. Min arm hade då vridit sig och fastnat i snön. Men Stina var en hjälte och lyckades få loss mig.
Med både skratt och tårar lyckades vi ta oss till Älvsbyn.
och vi belönade oss själva med att baka en väldigt god kaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0