it's not happy people who are thankful, it's thankful people who are happy.

Therese ringde mig och frågade om jag ville följa till pitehavsbad för att se show och äta god mat egentligen skulle jag hänga med mina fina men när man får ett sånt här erbjudande så borde man inte tacka nej, vilket jag inte gjorde. Så jag tog på mig min kavaj, mina svarta jeans, mina högklackade skor och följde med till havsbadet.
En av killarna som höll i showen berättade i början att om man ska fira något speciellt typ om någon gift sig, förlovat sig, fyller år osv så kan man berätta det till dom så dom kan göra något åt personen.
Och när det väl var dags för det så säger dom: Ja, nu ska vi börja med "speciella" personerna och vi vill börja med Anna Nilsson som snart fyller 18 år. Kan du ställa dig upp Anna så alla får se dig?
Haha, jag höll seriöst på dö av skratt och när jag ställt mig upp så kommer en man i string och börjar dansa framför mig! hahahahaha. Sen gjorde dom samma sak för min bror som fyller 24 år på söndag och vi fick varsin drink som smakade underbart.
Tack alla fina som gjorde min kväll så bra igår. Är så underbart att få umgås med mina nära och kära. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0