Ni är de finaste jag har.


hade en supermysig kväll i fredags med mina snyggisar. Vi åt godmat, såg film och pratade i mängder.
Lördag var det tänkt att jag skulle åka med tina till skellefteå och se hennes pojke köra skoter men det blev inte så jag for på hundutställning i boden, som min bror sa "boden är stället gud glömde och djävulen inte ville ha" haha nämen så hemskt är det inte, bara lite långt bort. Gick iallafall jättebra för lilla Märta, hon blev bland dom fyra bästa. Kvällen spenderade jag med Matte, Therese och mina två älsklings tjejer. Cornelia började borsta mitt hår och säger "Anna, det går mycket bättre att borsta håret om man har något i det" och helt plötsligt får jag hamburgardressing i det, "så nu går det mycket bättre" hahaha sötis.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gulletjejen! Hörde att det gått jättebra för Therese och lilla Märta, det var väl jättekul. Jag hade önskat att få vara där den dagen, för Ida ställde ut lilla Saga också. Då hade jag även kunnat hälsa på mina föräldrar som bor i Boden,jag älskar ju den staden, det är ju där jag har mina rötter. Du ser så olika man tycker :D Kram!

2012-01-29 @ 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0