Massor med kärlek till dig

sitter och funderar på om jag ska byta till devote eller inte, hm svårt det där! haha.
Iallafall så tänkte jag ta en tidigt kväll ikväll eftersom mitt huvud inte är bra än, får sovsällskap av min lilla favvo tjej också. Måste bara berätta att idag när vi hämtat henne från dagis tog hon min mobil och skrev sms, förstod inte riktigt vad som stod till en början eftersom det bara var massor med bokstäver. Hon berättade senare vad som stod " Det står: Hej mamma och matte och Isabella jag tycker om er" sen skickade hon iväg smset till sin mamma och plötsligt säger hon "Jag måste skriva ett till dig också, för jag tycker om dig" "och jag tykcer inte det ska heta sms utan pappersbrev". Hon hann också skicka iväg ett "pappersbrev" till en annan också, hahah hon är världens sötaste tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0