"No one lives forever. We will be remembered for what we do right now"

känner mig febrig, trött och halsen svider så blir nog en hemmadag imorgon för min del, utan träning eller plugg bara ligga i sängen, gå runt i mjukiskläder och tycka synd om mig själv. Hoppas nån mer också tycker lite synd om mig och ger mig lite gottigott, hehe. Helgen har iallafall varit helt okej, inte jättebra eftersom jag inte fått lira men den har varit bra ändå för har fått umgås med sjukt härliga personer och framförallt har jag fått kolla på det jag älskar mest. Märkte just att mitt hår har växt yttligare några cm men såklart är det dags förklippning.. Måste verkligen försöka att inte platta mitt hår lika ofta och inte tvätta det heller varje dag. Men det är svårt så jag lämnar det problemet förstunden och lägger mig i sängen ihopp om att mina blå ska stängas och sen så ska jag ju också drömma mig bort lite, typ till taylor lautners famn. Mumsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0