Mini-Anna


Kollade nyss på lite gamla bilder och kommer ihåg när de här fotot togs, jag hade nyss färgat mitt hår rött och gjort hål i öronen, haha stoltjtej :) blir ingen träning för mig ikväll för min kropp vill inte bli frisk, istället sätter jag mig och pluggar, kul fast ne. Blir att ta en prommis med mamma och färga hennes hår sen. Förresten så är jag nu skriven för Alvik :)))

"Nu säger vi ett stort välkommen till Anna Nilsson.

Anna kommer närmast från Infjärdens SK och har nu bestämt sig för att spela i Alviks IK. Anna är känd som en snabb och hårt arbetande anfallsspelare som alltid ger sitt bästa för laget. Vi hälsar henne välkommen och vet att hon kommer trivas med laget och laget med henne.......nu kör vi :)"


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad spännande med alvik anna, håller tummarna för dig! Kör så det ryker, som vanligt ;)

2012-02-22 @ 17:52:09
URL: http://katarinacarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0