GRATTIS SNYGGING

Grattisgrattis Elin, hoppas din dag har varit suoerbra!
Idag bestämde jag mig för att sluta säga "det är ju påsk, klart man får äta onyttigt då" och ska försöka vara nyttig men tyvär sprack det då jag kom hem efter träningen, då Eva var förbi och grattade mig och av henne fick jag världens godaste choklad (tack så mycket! ♥), och såklart måste jag bara äta!! Den gick alldeles för fort ner i min mage så nu har jag ont men jag får skylla mig själv.
Tidig träning imorgon vilket är superskönt så då har jag hela kvällen fri och den ska jag spendera på josses stuga med braiga tjejor! Nu ska jag kila in i duschen och sen sova så jag är pigg imorgon. Pusslove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0