GRATTIS BROR I EFTERSKOTT!


Hoppas du fick en fin födelsedag för det är du värd!
Idag när jag kom in i ditt rum och fick se alla flyttkartonger. Insåg först då att du verkligen flyttar till helgen. Det gjorde ont i mig, precis som när matte flyttade. Det är aldrig kul att en man har träffat varje dag helt plöstligt inte bor hemma längre och att man träffas mer sällan. Men tyvärr är livet så, den dagen kommer för alla och nu är det din tur. Du kommer få en jättefin lägenhet och få bo där med den du älskar mest och jag önskar er all lycka! Haha, men mig slipper ni ändå inte, precis som matte och therese har fått stå ut med mig så kommer ni också få det! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0