Utsidan ger insidan en chans.


jag stör mig så otroligt mycket på en grej och jag känner att jag bara måste få skriva av mig. Dom här facebook satusarna många skriver "gilla så betyg sätter jag ditt utseende med g, vg och mvg". Varför egentligen? finner ingen som helst mening med att göra det. Visst många kanske tycker det är kul att få veta att man är ett mvg men tänk på dom som bara får ett g eller kanske ett ig? Nej jag blir bara arg och tycker själv att de som lägger ut dom statusarna är väldigt omogna. Tycker man någon ser bra ut så kan man skriva de i chatten, tycker man någon är ful kan man hålla tyst! Börjar känna att facebook börjar spåra ut, det är en sida för att skapa kontakt med någon inte bedömma någons utseende och det värsta av allt är att det finns säkert över hundra som läser det. Många säger att det är insidan som ger utsidan en chans men det är oftast utsidan som ger insidan en chans och alla är fina i någons ögon!


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag håller fullkomligt med dig!! vafan jag lackar, hatar dom där satusarna. tryck "gilla" så ska jag skriva ett minne med dig, eller tycker om dig. Vem FAN bryr sig? sryy lackandet... var ba tvungen hehe. puss btw

2011-10-17 @ 22:47:35
URL: http://linneaabergman.blogg.se/
Postat av: Helene

Kloka ord! Håller fullständigt med.

2011-10-18 @ 10:34:28
Postat av: Kristina

Amen!

2011-10-18 @ 14:28:55
URL: http://juniphe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0