A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.


Dagen började med att våra viftar till bilen slutade fungera och det hade snöat och resultatet av det var att vi bestämde oss för att inte bege oss ut, på äventyr med den bilen. Tinas mamma ställde då upp snällt och skjutsade oss, Jag, Tina och Johanna. När vi kommer dit var alla banker stängda så Johanna kunde inte ta ut pengar, vilket innebar att hon blev pengalös. Två tröjor fick följa med mig hem, Tina som var shopaholic fick med sig en hel del saker och ja Jb fick inte alls med sig något hem, haha stackare. Kvällen spenderades med en lång promenad i kylan med Stina och senare film tittande med henne, Elin, Tova och Stina. Nu ska fasterAnna gå och sova bredvid världens finaste lilla tjej, som jag ska spendera min morgondag med! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0