Grattis världens bästa lillebror!


som blir hela 15 år!!


Kommentarer
Postat av: Kristina D

Hälsa och gratta från mig!!!!



Jag känner mig urusel som inte vet när era födelsedagar är... men Mathias födelsedag vet jag ;-) Er andra fick vi liksom veta i efterhand att ni fötts. Stora killen ovan fick jag veta att han fötts då jag träffade Kerstin på tåget, då visste vi inte ens att han funnits i Cattis mage ;-D Haha. Men hur det än är och hur struligt det kanske är/varit mellan Pappa/Kerstin osv, så hoppas jag att du/ni vet att jag är superstolt över er alla och finare systerbarn finns inte! Hoppas bara att vi kan ses någon gång och lära känna varandra. Kram!

2011-10-14 @ 20:29:19
URL: http://juniphe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0