DU GJORDE MIN DAG ANTE!



Slutade tidigare idag tack och lov för mitt huvud höll på att sprängas. I bussen påväg hem fick jag syn på Gustav och Ante och satte mig bredvid dom. Jag och Ante satt och pratade om att han blödde näsblod för första gången för någon dag sen, vi fortsätter vårat samtal om detta och jag tex säger hur man ska göra om man blöder osv. Efter en stund börjar herr johansson faktiskt blö näsblod, I BUSSEN! Jag får mer panik än vad ante får, jag kollar i min väska, föreslår min handduk, mina rena sockar, ja jag föreslog nog allt och Gustav föreslog till och med tejp. Haha det var katastrof... Efter en stund så kommer Gustav på och frågar mig om jag har nån binda eller tampong. Jag kollar snabbt igenom min väska och de jag hittar är en binda. Ante tar då den där bindan och håller den mot näsan, HAHAHAHHAHAHHA jag finner inte ord, jag har aldrig någonsin skrattat så här mycket, mascaran rann ner för mina kinder. Tänk om jag fått det på film!!! Kan då bara säga att ANTE DU GJORDE MIN DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0