luleå.


fredags drog jag frida och niklas til luleå med hopp att hitta en klänning till frida men tyvärr så kom vi dit med lika mycket som vi kom hem med, alltså inget eller jo vi köpte ju trots allt en glass var. Senare kom hampeboi till mig och vi for till marcus där han, niklas och en till var. Blev att åka båt och sen äta mackor hos honom. Mestadels av lördag blev det att sitta i en buss till robertfors för att lira boll, seriepremiär som slutade 2-2. När vi kommit tillbaka till piteå for jag direkt till min bror och grillade med en hel drös och senare for jag och sov hos min fina. Idag vaknade vi kring 9 for ut och cyklade och sånt där. Min helg har alltså varit nicenicenice, det tråkiga är att jag måste plugga nu. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0