världens bästa mamma!


Du har funnits med från början som en källa till mitt liv. Med kärleksfulla blickar du följer varje kliv. Jag kan inte med ord beskiva hur mycket du betyder. Du har alltid funnits här för mig och det är jag väldigt tacksam för. Du tappade din mamma för några årsen men du var strak och fanns för oss. Att tappa sin mamma är nog det värsta som finns för bara tanken att tappa dig gör mig gråtfärdig. Du är verkligen allt för mig. Med din fina personlighet får många att må bra, en kram av dig förgyller min dag.Jag är så otroligt stolt över att ha dig som mamma. Du har ett hjärta av guld och jag älskar dig ur djupet av mitt hjärta! Hoppas du får en bra dag underbara mamma!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0