Två hjärnor är bättre än en.


imorse när jag vaknade, ville jag bara ligga kvar, spöregn ute och vi skulle börja med fotbollskolan. Men jag tog mig upp, vi började dagen med att vara inne vilket jag tyckte var jätteskönt men det tyckte inte barnen, de ville ut i regnet och de fick dom till slut också. Jag känner verkligen att jag blivit äldre, de här med blöta kläder är inte lika roligt längre.

Juste berättade jag förresten att igår när jag och Stina var och såg artisterna i luleå så höll vi inte på ta oss hem. Emma och dom andra skulle åka fem och då hade inte danny eller eric sjungt så vi utmanade ödet och sa: vi tar oss hem själva. Utan att veta hur så stod vi kvar där i en timme och sen när det var klart så kom den stora frågan, hur tar vi oss hem? vi blev lite nervösa faktiskt men som tur var så kom Lasse(tack så mycket att vi fick åka hem med dig) När jag tänker efter så var det väldigt osmart av oss men vad gör det när vi har varandra, vi kommer alltid på en lösning. Två hjärnor är bättre än en och vi tog ju oss hem! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0