good times.



älskar den här bilden alltså, var tänkt att det skulle bli en bild på erik och fredrik men självklart kom jag med på ett hörn, busig jag e!
En av sommarens varmaste dag var nog i fredags, att stå där i värmen bland alla studenter var nästan lite hemskt. Men jag tror att dom tyckte det var dubbelt så varmt som jag eftersom det behövde ha mer kläder. Hursomhelst så tog min bror och hampus studenten så grattis till er!
Efter studenten for vi till thereses pappa och åt tårta, där blev jag upphämtad av tina för att fara till sofia. Senare underkvällen for vi till bergsviken. På lördagen spelade jag match och mös med min fina pojkvän. Söndag for jag till skellefteå och lira.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0