going wrong

Ingen skola idag heller. Hoppas verkligen de här går över snart. Men jag drömmer väldigt roliga drömmar när jag har feber så de är kul. Kollade min mail nyss och jag har fått svar från polisen. Haha jag och petra skulle göra en data uppgift på datorkunskapen. Vi letade vem och när deras hemsida publicerades. Vi letade och letade men seriöst hittade inte någonstans så vi bestämde oss att skriva ett mail til dom. Vi råkade skicka 3 mail till dom med ungefär samma innehåll. När de var skickat och klart skulle vi fortsätta med uppgiften och börjar läsa noggrannare och vad läser vi?!!, " ni kan tänka på de här när ni letar svaren på de frågor som står längre ner" Så vi gjorde allt i onödan, vi sökte vem och när sidan publicerades ungefär 2 lektioner. Duktiga tjejer. Så nästa gång ska vi nog läsa lite noggrannare.

vi såg ungefär ut såhär efter vårat misslyckande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0