mardröm..

Jag har haft världens äckligaste och sjukaste dröm. Det började med att jag och tilda skulle skaffa sommarjobb. Vi fick iallafall ett sommarjobb där man skulle plocka potatis. När vi skulle börja åka dit fick vi reda på att när man ska ha de här jobbet måste man plocka ur ögonen. Blev helt förskräckt, ska nån ta ut mina ögon?! ville verkligen inte åka dit. Men gjorde de ändå. John skjutsade oss och menade att de kanske inte gjorde så ont att plocka ut ögonen ändå. När vi väl var framme och gick in i huset där ögonen skulle plockas ut, satt många människor i stolar och några andra plockade ut ögonen med pinsetter. En kvinna kom fram till oss och sa: alltså ni får ju tillbaka ögonen på nyår.
Jag fattade inte riktigt vitsen med att ta ut ögonen och började tycka att de var lite skumt, de lurade oss säkert.. men hur som helst så vägrade jag medan tilda bestämade sig för att plocka ur dom. Precis när hon skulle göra de så vaknade jag.....  Har aldrig någonsin mått så illa när jag vaknat. fy usch blä..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0