ett steg man inte tar.

självklart hade jag drabbats av halsfluss. Mitt hjärta krossades och jag höll på börja gråta. Samtidigt var doktorn glad.. Nämen han menade att nu gick de att behandla så de far bort. Om jag inte haft det så skulle jag ju få ha jätteont i halsen utan att de blir bättre. Menmen hatar fortfarande halsfluss och vill verkligen bara att dom ska ta bort mina halsmandlar.
Har förövrigt städat mitt rum idag. Blir aldrig av eftersom jag knappt hinner vara hemma pga träning, kompisar osv. Men nu har jag all tid i världen. Hur skönt som helst att få de gjort iallafall.




Kommentarer
Postat av: Moster Kristina

Usch, din stackare! Jag hade halsfluss tokofta i tonåren... åt antibiotika jämt och ständigt. Det gör så inni bljans ont! Krya på dig! Och du... dra på dig några munskydd, kom hit och fortsätt städa äru schnäll ;-)

2011-02-05 @ 21:42:27
URL: http://juniphe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0