Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig, för en vacker dag kommer du inse att du förlorade en diamant när du samlade på stenar.

När man vill men ändå inte vill, när man tänker på alla förutom sig själv, när man inte vill göra nån annan ledsen men samtidigt sårar man sig själv. Jag känner mig förvirrad. Jag är glad att jag har mina vänner och familj som får mig att tänka på mig själv ibland och försöka tänka på vad just jag vill.
Hanna och Tina är två personer som kommit mig så nära på så kort tid.
Vi kände inte varandra så bra i början, inte heller det första året på gymnasiet men i början av tvåan började vi vara med varandra mer och mer och nu tillbringar vi nästan varje dag tillsammans.
Jag vet att de aldrig sviker, jag vet att jag kan skriva till dom när jag behöver råd och jag vet att de alltid finns för mig.
På så kort tid har vi också fått så många fina minnen tillsammans, alla skratt, fula miner, fula danser och tårar vi delat kommer jag lägga till mitt hjärta. Jag älskar er tjejer för att ni alltid finns för mig. Vänner som er är det inte många som får ha, med glädje kan ni säga "vad var det jag sa" när jag gjort något fel. Jag är så tacksam för allt ni gör för mig och jag hoppas ni vet att jag gör exakt likadant för er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0