Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.


har helt och hållet glömt av att kolla hur många som läser min blogg per dag av min förvåning ser jag att det ökar, hur nice som helst! Har bestämt mig för att försöka ta tag i den här bloggen och skriva lite oftare för visst är det kul att kolla tillbaka och läsa vad jag egentligen gjort under dessa lov dagar när skolan börjar om. För jag om någon har väldigt dåligt minne när det gäller att komma ihåg vad jag gjort! Man minns speicella saker såsom PDOL å de, men de andra minns man knappt. Sommaren har varit helt okej, ni undrar säkert varför den inte har varit hur underbar som helst för det brukar ju alla sommrar vara, jag kan tala om för er varför min sommar bara varit "helt okej" jo, jag har inte fått lira boll på 6 veckor, jag räknar dagarna, jag springer på gymmet stortssett varje dag, jag ber till gud att han ska hela mig. Jag kan inte vara utan den där bollen längre, det är en ren plåga ska ni veta. Men jag lovar er, snart är jag där igen med ett stort leende ska jag springa på planen och sparka på den där bollen och säga: det här är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0