happy birthday!


idag är de ingen vanlig dag för idag är det min fars födelsedag! Grattis Pappi!
Fotbollsgym, idrott och gymmet, efter detta så känner jag att min kropp är gått som död och funderar starkt på att gå och lägga mig.. Imorgon väntas fotbollsgym och sen träning, ja jag har fullt upp på dagarna men de är så otroligt skönt. Hur som helst så kollade jag i tidningen idag och läste om matchen vi spelade i lördags, matchen som vi borde ha vunnit med tanke på alla de chanser vi hade men de ville sig inte.. utanför, i målvakten osv. Grymt trist, jag missade en chans också.. Blir riktigt besviken på mig själv men tyvärr går det inte att göra något åt de nu utan att blicka framåt och göra de bästa nästa match. Känner att jag börjar komma tillbaka från skadan nu men ett tag kvar ännu, känner att jag inte kommit in i spelet riktigt. Som ni ser så är det jag på bilden då jag brände mitt läge.. alltid kul med såna bilder, fast ne. Trodde först det var en annan tjej i laget men sen när mamma sa att jag var i tidningen så bläddrade tillbaka och såg att de verkligen var jag, haha! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0