remember me.


hittade en väldigt söt bild på mig och sanna som fick mig att skratta lite så hoppas ni också skrattar, hahahohohihdiasdh nä jag har för mycket energi i kroppen, nån som vill vara med mig? nä tänkte väl det.. hursomhelst så går dagarna och min födelsedag närmar sig, jag vill ha presenter, jag vill höra den där sången som man bara för höra en gång per år, jag vill vara den speciella, jag vill också få blåsa ut ljus, åh jag är fortfarande som ett litet barn. Förresten så fyller ju hampe år imorgon och som han sa stolt: anna jag är tre år äldre än dig i fem dagar.... tönt.


Kommentarer
Postat av: julia

hej, !

för det första, jättefin blogg !

men jag har en fråga, hoppas på ett svar.

du var ju tillsammans med hannes förr, & jag undrar varför det tog slut mellan er? ren nyfikenhet bara. vet att du har ny kille åså nu, men jag undrar bara.

puss :)

2011-04-05 @ 16:10:01
Postat av: sanna

Gode ocool bild! Hör av dig kvinna! Saknar min fina anna! ♥

2011-04-10 @ 14:40:27
URL: http://lafin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0