goal!

jag är behov av en ny bloggdesign fast tyvärr vet jag inte hur man gör så ska snällt be min bror göra det.
Sikfors spelade 3-3 mot alter idag. 3-0 i första för sikfors men tyvärr tappade dom det. Men skönt att de blev lika iallafall. Med tanke på att Alter ligger bland de första i serien och sikfors nästan sist så är de grymt bra. Alter vann också med gode mycket förra gången. Och vi spelade igår och vann med 1-0 mot Notviken och efter det for jag till min älskade pojkvän och kollade massa fotboll. Så en hel fotbollshelg sitter aldrig fel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-14 @ 02:27:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0