when we are separated



fotografering på skolan, sweet. Skönt att de är bort gjort och hoppas man blir nöjd med bilderna.. Tänk att de snart är sommarlov, fick värsta sommar känslorna när jag såg att sikfors gräsplan tinat upp. Tänk att jag och Gustav kommer spendera dom första 3 veckorna av sommarlovet där. Första veckan ska vi ha fotbollskola. Wiihoo.

Nu måste jag säga en sak.. Sanna min söta vän ska flytta till uppsala till hösten för att studera. Kommer sakna henne grymt mycket alltså. Varför kan man inte bara få gå i samma klass i ett år till? Skulle vara så himla bra då!.. Men tyvär så är det inte så. Jag hoppas att du Sannis kommer få de asbra där borta, värsta möjligheten att förverkliga din dröm. Var du än befinner dig så finns jag här! :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0