a dream is a wish your heart makes


kan ju älska vädret ute, dock så kommer de bli kallare till veckan så passa på att njuta. Jag var ute hela dagen igår typ och åt godgodgod mat till middag, kan ju inte bli bättre, också far vi till Mallorca på fredag och de känns skönt. Hoppas dock de är varmt där så man blir brun.
Men allt är inte bara bra, min ponny har trampat av sig sin sko så kan inte rida i  de här fina vädret, de suger också har jag inte blivit riktigt frisk så kan inte spela matchen i dag mot Assi i kalix. De suger ännu mer.
Så idag blir de nog bara att chilla, se lite fotboll, vara med Hannes och senare höra Frida sjunga med Sannis och Hannes, great. Nänu ut i solen med er för de ska jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0