you!

En riktig vän är någon som bryr sig om och aldrig sviker.

En riktig vän är någon som man kan skratta och vara tyst tillsammans med.

En riktig vän är någon man kan lita på.

En riktig vän är någon som lyssnar och tröstar.

En riktig vän är någon som tycker om mig väldigt mycket och jag den.

En riktig vän är någon som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.

En riktig vän är DU!


dikten stämmer precis in på dig!. du har alltid funnits här och lyssnat på allt jag har att säga. Du är så sjukt snäll och ja, du är underbar. Du är nog den enda förutom min familj som vet exkat vem jag är. Jag kan vara mig själv när jag är med dig. Varje dag hittar vi på busigheter och där med får många skratt tillsammans. Det har funnits tider då vi bråkat om saker, men dom är bara att skratta åt eftersom vi bara bråkade om småsaker men de gör väl bästisar? Alla gånger vi skrattat åt varandra, då nån ramlat och klanat sig. Finns  så många minnen vi har tillsammans och jag ångrar inte en enda minut!. Jag har gått i samma klass som dig i 9 år nu, 9 underbara år. De är du som gjort skolan rolig! varje gång jag tänker på att  vi bara har några månader kvar i samma klass så faller en tår nedför min kind. Du ska veta att du har hjälpt mig mycket. Du har alltid varit den som väntat på mig om jag är seg eller nåt liknade. Alla våra stunder till idrotten i 6an, alla stunder i bussen, alla stunder på folkan och alla andra, jag minns dom så väl. Kommer du ihåg då vi satt på ditt rum i flera timmar och lekte och då vi älskade Darin, hängde upp massor av bilder på honom i bänken?  Ja, jag kan sitta och skriva hur många minnen som helst men jag avslutar här men jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig. Utan dig skulle de inte vara lika lätt. Vi är så olika men ändå så lika!. du är en stor del av mitt liv. Jag älskar dig min bästa vän, Frida Andersson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0